بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۱۸)؛

از مجموعه والپیپر با کیفیت و خاص اندروید تا برنامه رسمی جیمیل

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۱۸)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید

دانلود آیکون پک خطی زیبا و رنگارنگ اندروید Linebit 1.6.0

برنامه Linebit – Icon Pack یک آیکون پک خطی زیبا و رنگارنگ است که توسط Edzon DM توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اولین ویژگی این نرم افزار که پس از نصب توجه شما را به خود جلب می‌کند رنگ های به کار رفته در آیکون ها است که در نوع خود بی نظیر بوده و تغییری شگرف را در نمایشگر ایجاد می‌کند.

هیچ گونه محدودیتی در انتخاب آیکون ها وجود ندارد و به بیش از 3600 آیکون در طرح ها و رنگ های مختلف دسترسی خواهید داشت. اگر این اپ کاربردی را با دیگر رقبایش مقایسه کنیم خواهید دید که در بازه های زمانی کوتاه تری دیتابیس خود را آپدیت کرده و خلاقیت بیشتری در طراحی‌هایش به کار می برد.

 
دانلود آیکون پک خطی زیبا و رنگارنگ اندروید Linebit
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Amoled Wallpapers – HD & 4K Full 1.9.1 – مجموعه والپیپر با کیفیت و خاص اندروید

داشتن تصاویر پس زمینه جذاب بسیار برای بعضی مخاطبان مهم است. اکنون نیز مدتی است که تصاویر پس‌ زمینه زنده یا به اصطلاح لایو والپیپر طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند. امروز به شما برنامه‌ای معرفی می‌کنیم که به شما تصاویر زیادی برای پس‌زمینه ارائه می‌دهد. شما با دانلود کردن این برنامه می‌توانید به امکانات آن دسترسی داشته باشید.

برنامه Amoled Wallpapers نرم‎افزاری بسیار کارآمد برای لایو والپیپر است. نرم‌افزار مذکور توسط Amoled.in توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. با نصب این برنامه می‌توانید به هزاران والپیپر گوناگون دسترسی پیدا کنید.

قیمت اپلیکیشن Amoled Wallpapers در گوگل‌پلی ۰.۹۹ دلار است و توانسته امتیازخوبی را به وسیله کاربران دریافت کند. اما در‌حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

EssentialPIM
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Google Gmail 2021.03.21.368751129 – برنامه رسمی جیمیل

با استفاده از نرم افزار رسمی Gmail می‌توانید بدون مشکل در سریع‌ترین زمان به صندوق نامه‌های الکترونیکی جیمل دسترسی پیدا کنید.

در برخی مواقع ممکن است بر اساس مشکلاتی که در مرورگر‌های گوشی‌های هوشمند وجود دارد، دسترسی به صندوق نامه‌های الکترونیکی مختل شود.

از ویژگی‌های ارزشمند این نرم افزار می‌توان ورود با چند حساب کاربری، مشاهده و ذخیره فایل‌های پیوست و ارسال نامه الکترونیکی نام برد.

این برنامه همچنین به کاربران خود اجازه می‌دهد در صورت تمایل ایمیل‌های مختلف را ستاره‌دار کنند و برچسب‌های مختلف را برای شناسایی سریع‌تر و بهتر به آن‌ها بچسبانند.

دانلود Google Gmail

 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود برنامه پر امکانات و هوشمند ضبط تماس اندروید 2.3.202 Cube Call Recorder

نرم افزار Cube Call Recorder ACR Premium یک اپلیکیشن پر امکانات و هوشمند ضبط تماس‌ برای اندروید است.  این نرم افزار با بهره مندی از قابلیت‌هایی گوناگون کمک می‌کند تا در هر زمانی تماس‌های ورودی و خروجی را ضبط کنید و در حافظه اسمارت فون تان ذخیره نمایید.

از جمله امکانات به کار رفته در این استارت اپ که در دیگر برنامه‌ها دیده نمی‌شود، توانایی ضبط مکالمات مسنجر‌ها است که در فهرست محبوب‌ترین این برنامه‌های پیام رسان می‌توان به تلگرام، وایبر، واتس آپ، اسکایپ و … اشاره نمود. در هر زمانی به تمامی تماس‌های ذخیره شده دسترسی دارید و قادرید در صورت نیاز با دسترسی به گزینه‌هایی متنوع آن‌ها را به آسانی مدیریت کنید.

دانلود ضبط تماس Cube Call Recorder
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Google Play Store 24.9.17 - برنامه فروشگاه گوگل

نرم‌افزار Google Play Store، نرم‌افزار مارکت شرکت گوگل بوده که برای برنامه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید ساخته شده است.

شرکت‌های گوناگون پس از تولید نرم‌افزارها، آن‌ها را در این فروشگاه معروف قرار می‌دهند. کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید نیز می‌توانند با نصب این مارکت، نرم‌افزارهای مورد نظر خود را دانلود و نصب کنند.

در این نرم‌افزار بیش از ۵۰۰ هزار برنامه و بازی وجود دارد، افراد می‌توانند با این برنامه به مشاهده‌ رتبه بندی برنامه‌ها، بررسی برنامه‌ها و تصاویر منتشر شده از آن‌ها بپردازند. با این نرم‌افزار تمام اپلیکیشن‌های مارکت اندروید در اختیار کاربران است و آن‌ها می‌توانند برنامه‌های رایگان را با لینک مستقیم دانلود کنند.

دانلود Google Play Store

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Instagram 184.0.0.0.77 – برنامه رسمی اینستاگرام

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

دانلود Instagram
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Firefox Nightly for Developers 210411.17.01 – مرورگر در حال توسعه فایرفاکس

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 


دانلود اپلیکیشن فهرست وظایف روزانه اندروید Todoist

برنامه Todoist از پرطرفدارترین و بهترین نرم افزار‌های مدیریت و اطلاع کار‌ها و وظایف روزانه برای سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن برروی تبلت و یا اسمارت فون خود، می‌توانید به راحتی امور و وظایف روز‌های مختلف خود را در دسته بندی‌های مختلف مرتب کرده تا نرم افزار، آن وظیفه‌ها را در زمان مقرر اطلاع رسانی نماید!

نرم افزار Todoist: To-Do List, Tasks & Reminders Premium همچنین شامل ویجت‌های کارآمدی است که بازدهی کاربران را افزایش می‌دهد. این برنامه از ۱۵ ویجت مختلف برخوردار است که به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌ریزی‌های خود را به دقیق‌ترین شکل ممکن و به صورت منظم دسته‌بندی کنند.

دانلود اپلیکیشن لیست وظایف روزانه Todoist
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Microsoft Planner 1.15.3 – اپلیکیشن مایکروسافت برای مدیریت پروژه و کار تیمی

شرکت مایکروسافت تلاش کرده تا با ایجاد یک برنامه مدیریتی کنترل برنامه‌ها را برای اشخاص بسیار آسان سازد.

کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند وظایف هر یک از اعضای تیم خود را تعریف کنند و به آن‌ها پیام دهند. برنامه مایکروسافت پلنر همچنین به اشخاص این امکان را می‌دهد که وظایف را پس از مدتی تغییر دهند و پروژه‌ها را به نحو جدیدی تعریف کنند.

این برنامه همچنین شامل قابلیت‌هایی از قبیل؛ مشاهده وظایف تعریف شده برای هر یک از کاربران به همراه وضعیت آن‌ها، اعلام با نوتیفیکیشن هنگام بروز رخداد‌های جدید و چندین قابلیت دیگر می‌شود.

دانلود Microsoft Planner 1.10.8 – اپلیکیشن مایکروسافت برای مدیریت پروژه و کار تیمی

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود اپ ویکی پدیا آنلاین اندروید نسخه بتا Wikipedia Beta 2.7.50351

برنامه Wikipedia Beta از قدرتمندترین و بهترین اپلیکیشن های مشاهده و مرور صفحات دانشنامه آنلاین ویکی پدیا برای سیستم عامل اندروید است که سریعترین مرورگر ویکی پدیا در پلی استور معرفی شده است که تمامی مقاله های سایت ویکی پدیا را در یک رابط کاربری سریع و کلاسیک برای شما به نمایش می گذارد.

برنامه ویکی پدیا بتا شما را قادر می سازد که با زبان های مختلفی از جمله انگلیسی، دانمارکی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزی، ایتالیایی، عربی، پرتغالی، فارسی و … به ویکی پدیا دسترسی داشته باشید و از ویژگی های دیگر آن استفاده کنید.

 
دانلود اپ ویکی پدیا آنلاین
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار