گوهررستمی گفت: میانگین قیمت دلار در سال ۹۹ حدود ۲۳ هزار و ۲۲۰ تومان بود و بیشترین نرخ معامله این ارز به ۳۱ هزار و ۷۲۸ تومان رسید.

به گزارش  خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی گوهررستمی، سخنگوی بازار متشکل ارزی گفت: در سال ۹۹ حجم معاملات دلار ،۶۱۳ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۲ دلار بوده است. میانگین قیمت دلار از ابتدای فروردین تا اسفندماه ۹۹ حدود ۲۳ هزار و ۲۲۰ تومان بوده است که پایین‌ترین نرخ معامله شده ۱۵ هزار و ۶۷ و بالاترین نرخ معاملات ۳۱ هزار و ۷۲۸ تومان بوده است.

وی افزود: در مورد نماد معاملاتی یورو سال گذشته بازار ۸۰ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۱۰۰ یورو معامله داشته است که میانگین قیمت آن ۲۷ هزار و ۷۴۹ تومان بوده که کمترین نرخ آن ۱۶ هزار تومان و بالاترین ۳۶ هزار  و ۴۹۹ تومان بوده است.

گوهررستمی تاکید کرد: حجم معاملات در درهم ۲۸ هزار درهم بوده که میانگین قیمت آن ۷ هزار و ۷۶۹تومان بوده و پایین‌ترین نرخ ۶ هزار و ۱۱۱ تومان و بالاترین نرخ هم ۸ هزار و ۱۶۰ تومان بوده است.

سخنگوی بازار متشکل ارزی گفت: امروز این بازار دلار را با نرخ ۲۳ هزار و ۱۵۸ تومان آغاز کرده که در سطح خرده فروشی‌ها و صرافی با ۲۳ هزار و ۳۸۹ تومان معامله شده است. در نماد یورو هم بازار کار خود را با ۲۷ هزار و ۸۲۹ تومان آغاز کرده و در صرافی‌ها با یک درصد افزایش با نرخ ۲۸ هزار  و ۱۸۹ تومان معامله رخ داده است.

وی افزود: در سه شنبه ۳۱ فروردین بازار با دلار ۲۳ هزار و ۱۹۸ تومان آغاز به کار کرد و آخرین نرخ ۲۳ هزار و ۱۳۶ تومان بوده است. میانگین نرخ دلار ۲۳ هزار و ۱۷۶ تومان بوده که این میانگین ۱.۱۹۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول ادامه داد: یورو هم با ۲۸ هزار تومان معاملات را آغاز کرد و با ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان خاتمه داد. میانگین معاملات در این روز ۲۷ هزار و ۷۴۳ تومان بوده است. این نرخ میانگین هم ۱.۰۹ درصد نسبت به روز قبل داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۱۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
31728تومان بالاترین نرخ ار بوده درنمودارهشت ساله بایدتغییرات رادیدخداعالمه چقدرشورش درآینده رخ میده دوره اموال عمومی آسیب میرسد؟
آخرین اخبار