مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز ازامحای روزانه ١۴ تن انواع پسماند عفونی و کرونایی در سطح شهرخبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علیرضا اصغری  مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریزگفت: در حال حاضر به طور میانگین روزانه بالغ بر ١۴ تن انواع پسماند عفونی و کرونایی در سطح شهر تبریز توسط ٢٨ بیمارستان تولید و پس از بی‌خطر سازی پسماند‌های بیمارستانی تحویل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز جهت انجام عملیات امحا و دفن می‌شود.

او افزود: مدیریت پسماند‌های عفونی بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها، همچنین نحوه امحا پسماند‌های کرونایی از جمله مهم‌ترین چالش‌های پیش روی این سازمان بوده و نظارت دقیق بر چگونگی انجام آن ادامه دارد.

او افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و کلانشهر تبریز سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز نسبت به ضد عفونی و سالم سازی محیط فعالیت مرکز دفن پسماند‌های شهرداری تبریز به صورت مداوم اقدام کرده و با رعایت تمامی ضوابط  بهداشتی و ایمنی نسبت به امحا و دفن پسماند‌های کرونایی اقدام کرده است.

او خاطر نشان کرد: در امحا پسماند‌های عفونی و کرونایی با رعایت اصول HSE و فنی در طول عملیات دفن از آهک به مقدار لازم استفاده شده و پوشش دهی مناسب توسط شن و ماسه جهت دفن بهتر پسماند اعمال می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز تاکید کرد: نظارت دقیق بر نحوه بی‌خطر سازی پسماند‌های بیمارستانی و عفونی و امحا پسماند‌های کرونایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار