رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری بر فراهم سازی بستر‌های مناسب گردشگری در شهرستان سامان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان سامان با اشاره به وضعیت جغرافیایی این شهرستان بر ضرورت ایجاد و فراهم سازی بستر‌های مناسب گردشگری به منظور جذب سرمایه و رونق اقتصادی در این منطقه تأکید کرد.

او افزود: یکی از اهداف مهم توسعه صنعت گردشگری جذب سرمایه، اشتغال و رونق اقتصادی است، اما این مهم نباید به گونه‌ای باشد که موجب بی بند و باری، هنجارشکنی و بی توجهی به ارزش‌های حاکم و باور‌های دینی مردم شود.


بیشتر بخوانید


بهرامی اضافه کرد: در استان چهارمحال و بختیاری شهرستان سامان یکی از مناطق مهم گردشگری استان محسوب می‌شود و همواره افراد بسیاری به دلیل بهره مندی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی منطقه به این شهرستان سفر می‌کنند.

او ادامه داد: با توجه به حجم بالای گردشگر در این شهرستان تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های نظارتی و امنیتی می‌بایست ضمن فراهم کردن امنیت و آسایش گردشگران بر نحوه فعالیت تور‌ها و اردو‌های گردشگری، ویلا‌های اسکان مسافر و ورزش‌های قایق رانی و رفتینگ در رودخانه زاینده رود نظارت کامل داشته و با هر آنچه که می‌تواند زمینه ساز هنجارشکنی و فساد باشد برخورد کنند.

بهرامی در ادامه به موضوع تصرفات اراضی در شهرستان سامان اشاره و بیان کرد: با توجه به کمبود اراضی در این شهرستان باید ترتیبی اتخاذ شود تا واگذاری زمین به مردم هدفمند گردیده و با افرادی که صرفاً برای خرید و فروش و کسب سود، زمینی را خریداری و سپس آنرا برای مدت زمانی طولانی بلا استفاده رها می‌کنند برخورد شود.

او با بیان این مطلب که اراضی شهرستان سامان جزو بیت المال و از سرمایه‌های مردم این منطقه به حساب می‌آیند خاطرنشان کرد: احصای اراضی این شهرستان می‌تواند یکی از مصداق‌های بارز مانع زدایی از تولید و اشتغال باشد که در سال جدید مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

بهرامی با اشاره به کشت و برداشت درصد زیادی از تولیدات بادام کشور در شهرستان سامان اظهار داشت: همه مسئولان و مدیران دستگاه‌ها باید کمک کنند تا مشکلات مرتبط با کشاورزی و باغداری در این شهرستان حل و فصل گردد، وی از آمادگی دستگاه قضایی و شورای حفظ حقوق بیت المال استان به منظور حل مشکلات باغداران و کشاورزان شهرستان سامان خبرداد.

او در پایان با تأکید بر اینکه استقلال دستگاه قضا مانعی برای ارتباط میان مسئولان این دستگاه با سایر مدیران ادارات و نهاد‌های اجرایی نیست افزود: همه ما خدمتگزار مردم هستیم و باید ضمن حفظ و حراست از بیت المال در جهت حل مشکلات مردم و پیشبرد اهداف عالی نظام ید واحده باشیم.

در آیین تکریم و معارفه ریاست دادگستری شهرستان سامان اسحاق علیدوستی به عنوان رئیس جدید این دادگستری منصوب و از زحمات مصطفی شکاریان ریاست پیشین تجلیل شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار