صفحه منتسب به سردار سلیمانی ویدئویی از بیقراری‌های فرزند شهید مدافع حرم در آغوش شهید حاج قاسم سلیمانی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ بود که طی یک حمله ناجوانمردانه از سوی آمریکا در فرودگاه شهر بغداد عراق به شهادت رسید.

فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین هموطنان و تمامی ملل طرفداران زیادی داشت و بعد از شهادت او داغی بزرگ بر دل تمامی دوستدارانش باقی ماند.

او برای فرزندان شهدای مدافع حرم مانند پدر بود و فرزندان آن‌ها با سردار سلیمانی دیدار‌هایی را در روز‌های متفاوت داشتند.


بیشتر بخوانید


در همین راستا صفحه منتسب به سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویدئویی از بیقراری‌های فرزند شهید مدافع حرم در آغوش شهید حاج قاسم سلیمانی را در فضای مجازی منتشر کرد که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
معیار جهانی مردانگی و مروت
به شدت دلتنگتان هستیم
میگفتن جمعیتی که با سردار وداع کردند، حتی یک درصدشان سردار را ندیده بودند، منهم ندیده بودمشتپ، ولی اگر هر کس سردار را میدید بدون شک راه زندگی اش عوض میشد
ای کاش در روزگاری زندگی میکردید که جنگی نبود، در آن صورت یقینا ایران را اباد میکردید

سردار، سردار، سردار، دلتنگی را چه کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیلی دلتنگ تو هستیم حاج قاسم، کاش بودی و این ملت رنج‌دیده را دوباره در آغوش امن و قدرتمندت از این گردنه خطرناک عبور می دادی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۳۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
روح بلند مرتبه و ملکوتی و مطهر صدیق شهید سردار دلها شاد حاج قاسم سلیمانی عزیز و بزرگوار و سخاوتمند و خردمند و بصیر شجاع دل مداوم قرین رحمات والای الهی خداوند جل جلاله هست بیشتر باد . رحم الله من یقرا فاتح مع اخلاص و صلوات . و دشمنانش و دشمنان مکتبش خار و ذلیل و حقیر و زمینگیر و رسوا و رو سیاه جهنمی و نابود باد .
والسلام و صلوات التماس دعا .