رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با هشدار به شهروندان گفت: برای دریافت واکسن کرونا و ثبت پرونده سلامت نباید وارد هیچ سایت و لینکی شوید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اخیراً عده ای سودجو با تولید یک پیام جعلی از مردم میخواهند وارد لینک سایتی به نام‌سیب شوند تا بتوانند با ثبت نام خود در مرکز بهداشت، واکسن کرونا دریافت کنند.

او با بیان اینکه سامانه سیب به هیچ عنوان در دسترس مردم نیست بلکه فقط در اختیار مراقبین سلامت و پزشکان می باشد افزود: به هیچ عنوان به بهانه ثبت نام واکسن و ایجاد پرونده سلامت، وارد سایت تحت هر عنوانی نشوید.

رئیس مرکز بهداشت استان با هشدار نسبت به پیام های جعلی و مجازی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی تشکیل پرونده نیاز به ثبت نام اینترنتی ندارد و هیچ لینکی برای ثبت نام و پرداخت هزینه صحت ندارد..

جزایری در ادامه از مردم خواست: در شرایط کنونی و شیوع کرونا به هیچ عنوان برای گرفتن واکسن به مراکز بهداشت مراجعه نشود چرا که هنوز واکسیناسیون عمومی و گروههای جمعیتی شروع نشده است.


بیشتر بخوانید


او گفت: برای تشکیل و استعلام پرونده بهداشتی با شماره تماس نزدیکترین مرکز یا پایگاه یا خانه بهداشت محل سکونتتان تماس بگیرید و از مراقبین سلامت و بهورزان وضعیت دارا بودن یا نبودن پرونده بهداشتی خود را سوال کنید.

جزایری با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان برای واکسن یا امورات غیرمرتبط به مراکز بهداشت مراجعه نشود ادامه داد: درصورت نداشتن پرونده یا ناقص بودن آن، مراقبین سلامت در شهرها و بهورزان در روستاها جهت تکمیل پرونده اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار