فرماندار تالش از اصلاح نقاط حادثه‌خیز این شهرستان برای کاهش آمار مصدومیت و مرگ و میر ناشی از سوانح جاده ای خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد حسین شاهکویی ، فرماندار تالش گفت: نقاط حادثه‌خیز جاده‌های تالش با هدف کاهش تصادف  و خسارات جانی و مالی ناشی از سوانح جاده ای، در دستور کار شورای هماهنگی ترافیک قرار گرفته  و از اعضای این شورا خواسته شد احداث ترمینال را نیز به جد پیگیری کنند.

او افزود: با آغاز فصل کشاورزی، تردد ماشین‌های کشاورزی در جاده‌ها مشکل بزرگی ایجاد می‌کند و مردم و کشاورزان، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و بخشداران و دهیاران، آموزش‌ها و هشدار‌ها برای تردد ادوات کشاورزی را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار تالش ، بر ضرورت ساماندهی دستفروشان در خیابان‌ها و برخورد با سد معبر وانت بار‌ها تاکید کرد و از شهرداری‌ها خواست احداث میدان تره بار و ترمینال را پیگیری کنند.

سرهنگ یعقوب علی نیا  ، رئیس پلیس راه تالش نیز ، از وضعیت آسفالت خیابان‌ها به خصوص کمربندی گلایه کرد و گفت: ماشین‌های سنگین با توجه به آسفالت نامناسب کمربندی، از داخل شهر تردد می‌کنند.

او با اشاره به کمبود نیروی انسانی برای رسیدگی به سوانح جاده ای ، افزود: چهار افسر وظیفه، جذب خواهند شد تا در بخش‌های مختلف شهرستان با خاطیان راهنمایی و رانندگی برخورد کنند.

رئیس پلیس راه تالش ، برای رفع معضل ترافیک، پیشنهاد کرد خیابان خرمشهر از حالت یک طرفه خارج و تابلو‌های ورود و خروج بازنگری شود.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.