لیگ برتر فوتبال؛

نساجی - سپاهان؛ جنگ برای صدرنشینی و بقا در لیگ برتر/ گل گهر سیرجان - صنعت نفت آبادان؛ شاگردان قلعه نویی در اندیشه بردن برزیل ایران

بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۴ دیدار در روز‌های پنجشنبه و جمعه پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار‌های هفته بیست و یک لیگ برتر فوتبال در غیاب نمایندگان کشورمان که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، روز‌های پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی ها، تیم سپاهان به مصاف تیم نساجی مازندران می‌رود.

نساجی مازندران- سپاهان/ روز پنجشنبه ساعت ۲۱

تیم فوتبال نساجی مازندران با هدایت ساکت الهامی نتایج خوبی در لیگ برتر فوتبال گرفته است، اما روند رو به رشد این تیم شمالی  با شکست برابر تیم پرسپولیس متوقف شد.

شاگردان الهامی با ۱۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند و آن‌ها  برای اینکه همچنان امیدوار به بقا در لیگ برتر فوتبال باشند باید بازی‌های خود را پیروز شوند، اما کار سختی برابر طلایی پوشان اصفهانی پیش رو دارند.  

الهامی سرمربی نساجی به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست و باید از روی سکوها این بازی را ببیند. همچنین چند بازیکن کرونایی در تیم نساجی هستند که منتظر جواب تست خود هستند تا بتوانند در بازی های بعدی تیم خود را همراهی کنند. علاوه بر این، احسان قهاری به علت مصدومیت نمی تواند برابر سپاهان بازی کند. 

نساجی مازندران- سپاهان؛ جنگ برای صدرنشینی و بقا در لیگ برتر/ گل گهر سیرجان- صنعت نفت آبادان؛ شاگردان قلعه نویی در اندیشه برد برزیل ایران

در آن طرف، تیم سپاهان در هفته بیستم برابر تیم نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل دست یافت و با ۴۱ امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به  پرسپولیس در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

طلایی پوشان اصفهانی به علت حضور نداشتن در لیگ قهرمانان آسیا تمرکزشان را به بازی‌های لیگ برتر فوتبال معطوف کرده‌اند. آن‌ها قصد دارند از فرصت پیش آمده استفاده کنند و اختلاف امتیازی خود را با پرسپولیس رقیب اصلی خود برای قهرمانی بیشتر کرده تا یک بار دیگر جام قهرمانی را به دست آورند.

 نویدکیا به خوبی می‌داند که نباید تیم قعر جدولی نساجی  را دست کم بگیرد به همین علت تیم خود را با تمام قوا روانه زمین مسابقه می‌کند تا ۳ امتیاز این  بازی را به دست آورد.

همچنین مهدی ترکمان و شایان مصلح به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم سپاهان در این بازی نیست. 

نساجی مازندران- سپاهان؛ جنگ برای صدرنشینی و بقا در لیگ برتر/ گل گهر سیرجان- صنعت نفت آبادان؛ شاگردان قلعه نویی در اندیشه برد برزیل ایران

آلومینیوم اراک- پیکان / روز پنجشنبه ساعت ۲۱

تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته برابر تیم ته جدولی ماشین سازی به تساوی یک - یک دست یافت و این تیم اراکی با ۲۸ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

شاگردان منصوریان قصد دارند با برتری برابر پیکان جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند، اما کار سختی برابر تیم جوان و با انگیزه پیکان پیش رو دارند.

در آن طرف، تیم فوتبال پیکان هفته گذشته برابر تیم گل گهر سیرجان با ۲ گل شکست خورد و با کسب ۲۵ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

خودروسازان قصد دارند با دست پر اراک را ترک کنند، اما با حریف سرسختی مواجه هستند.

///تاپ 7 صبح پنجشنبه///

نفت مسجد سلیمان- مس رفسنجان / روز پنجشنبه ساعت ۲۱

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته توانست یک امتیاز با ارزش در خارج از خانه برابر تیم سپاهان به دست آورد و این تیم جنوبی با کسب ۲۱ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

شاگردان فکری قصد دارند از میزبانی خود استفاده کرده و با برتری برابر حریف کرمانی خود جایگاه‌شان را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

در آن طرف، تیم فوتبال مس رفسنجان هفته گذشته برابر نارنجی پوشان سایپا با یک گل به برتری رسید و با ۲۸ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

این تیم کرمانی قصد دارد روند رو به رشد خود را برابر حریف جنوبی خود ادامه بدهد، اما کار سختی پیش رو دارد.

///تاپ 7 صبح پنجشنبه///

گل گهر سیرجان- صنعت نفت آبادان/ روز جمعه ساعت ۲۰:۴۰

تیم فوتبال گل گهر سیرجان هفته گذشته برابر تیم پیکان با ۲ گل به برتری دست یافت و با ۲۹ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

شاگردان قلعه نویی قصد دارند روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و با برتری برابر صنعت نفت آبادان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بمانند.

در آن طرف، بازی تیم صنعت نفت آبادان  برابر تیم استقلال در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال به علت وضعیت قرمز آبادان و سفر آبی پوشان به عربستان برای برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد.

اکنون تیم صنعت نفت آبادان با یک بازی کمتر و کسب ۲۵ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفته است.

برزیل ایران قصد دارد دست پر از سیرجان برگردد، اما کار سختی برابر تیم پرمهره گل گهر پیش رو دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار