بیات گفت: امیدوارم با پرداخت حقوق اردیبهشت ماه اشتباهات قبلی درخصوص احکام حقوق بازنشستگان حل شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر بیات رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: مرداد ماه سال ۹۹، اولین مرحله متناسب سازی حقوق بازنشستگان انجام شد بعد از آن مهرماه سال ۹۹ مجدد متناسب سازی را انجام داد و مبلغ متناسب سازی حدود ۷۹ درصد شد.

وی با اشاره یه اینکه بین حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی تبعیض ایجاد شد، گفت: در نهایت با پیگیری‌های مکرری که داشتیم توانستیم ۸۹ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی را دریافت کنیم و با دریافت این مبلغ متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مجدد، اجرا شود.

بیات تصریح کرد: اسفند ۹۹، مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت علی الحساب پرداخت شد و بعد از آن مصوب شد که با پرداخت حقوق فروردین ماه، ماده ۹۶ و ماده ۱۱۱ اعمال شود و پس از افزایش سالیانه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان انجام شود.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: ۲۰ فروردین که احکام بازنشستگان بر روی سایت نمایش داده شد اعتراضاتی در خصوص این احکام از سوی بازنشستگان صورت گرفت و بعد از بررسی‌های انجام شده متوجه شدیم که این مشکل از سوی سازمان تامین اجتماعی است، عددی که برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان و افزایش سالیانه در نظر گرفته بودیم، توسط سازمان تامین اجتماعی کنار گذاشته شد، اما  مسئولان سازمان را متقاعد کردیم که اشتباه کرده اند.

وی ادامه داد: در فرمولی که برای متناسب سازی آماده کرده بودیم تمامی سطوح بازنشستگان در نظر گرفته شده بودند، مجدد جلسات ما برای اصلاح احکام آغاز شد.

بیات بیان کرد: برخی از مسئولان تامین اجتماعی مصاحبه می‌کنند که قبل از اینکه آن ۸۹ هزار میلیارد تومان را  از دولت بگیریم، متناسب سازی را انجام دادیم. چرا بر سر بازنشستگان منت می‌گذارید؟ منابع دریافت کرده باشند یا دریافت نکرده باشند، ربطی به بازنشستگان ندارد، پرداخت این مبالغ از سوی مجلس تصویب شده و دولت نیز پذیرفته است و این بده بستان‌ها ربطی به بازنشستگان ندارد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بیان کرد: جلسات مختلفی درخصوص صدور احکام جدید داشتیم تا نواقص احکام رفع شود امیدوارم با پرداخت حقوق اردیبهشت ماه اشتباهات قبلی حل شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
میدونید چرا برای همسانسازی مسئولبن تامین اجتماعز ابن دست واون دست میکنند برای اینه که اشتباهاتی که مرتکب شده اند بر ملا نشه وما بازنشسته ها گیج کنند وگرنه مگر همین همسان سازی کشوری ولشکری انجام ندادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا این آقایان دارند سفسطه میکنند تا به ما بازنشستگان تلقین کنند که قبلا دوبار متناسب سازی کردند تامین اجتماعی فقط در مرداد سال 99 مبلغی واریز کردند تا به ما نشان دهند که همسان سازی شده حالا میکن مهرماه هم یه مرحله دیکه هم اجرا کرده ایم چقدر دروغ!
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۱۹:۴۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا ایتم : (حق سنوات) را هم در سال جدید اضافه نکرده اند؟ در پرداختی های فروردین ماه حق سنوات همان رقم مندرج درحکم سال گذشته بوده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فامیل ما چند ماهه اصلا حقوق براش واریز نشده هر چی هم می ریم درست نمی‌شه که نمی‌شه
و هر بار که افزایش حقوق این کم پول ترین قشر اعلام می شه ی تورم رو پوستی و زیرپوستی هم در جامعه به دنبال خواهد داشت...

و چرا مثلا افزایش حقوق سایر اقشار جامعه اعلام نمی‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دستشون درد نکند واقعا خیلی زحمت برای بازنشستگان تامین اجتماعی میکشند انشاءالله همیشه در پناه خدا صحیح و سالم باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
پدر من60 سالشه کارگر ساختمان و بیکار نشسته تو خونه فقط به فکر حقوق بازنشسته و کارمندای دولتی هستید و براساس حقوق اونها همه اقلام و کالاها رو هر روز گرون و گرونتر میکنید فکر ما بدبخت بیچاره ها هم باشید که وسعمون نمیرسه خرید کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگه چقدر حقوق کارمندا بالا میبرم از صبح تا شب تو کرونا کار میکنن حقوقشون کم بالا میبرن
آخرین اخبار