جزءقاسمی گفت: بااجرای ۱۳ طرح آبرسانی در ماهنشان جمعیتی معادل ۱۰ هزار نفر از آب شرب بهداشتی و پایدار در این شهرستان بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۱۳ طرح آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌های شهرستان ماهنشان در حال اجرا بوده و جمعیتی معادل ۱۰ هزار نفر از آب شرب بهداشتی و پایدار در این شهرستان بهره مند می‌شوند.

او افزود: برای اجرای این تعداد پروژه اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

جزءقاسمی ادامه داد: همچنین طرح آبرسانی به شهر ماهنشان نیز جزو طرح‌هایی است که در دست اجرا بوده و امسال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: پروژه آبرسانی به شهر ماهنشان شامل اجرای عملیات احداث قنات، اصلاح و اجرای خط انتقال، حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق و محوطه سازی و دیوارکشی می‌باشد که جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

او ادامه داد: آبرسانی به روستا‌های خندقلو، سهند سفلی، قره داش و پری نیز دیگر طرح در حال اجرای شرکت آب و فاضلاب در شهرستان ماهنشان می‌باشد که با اجرای این طرح بیش از ۲ هزار نفر از آب بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

جزءقاسمی به عملیات اجرایی آبرسانی به روستا‌های کهریزبیک و همچنین روستا‌های قوزلو، یوسف آباد، لرده شور نیز اشاره کرد و افزود: برای آبرسانی به این روستا‌ها اعتباری معادل ۱۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

او اجرای عملیات آبرسانی به روستای انگوران را نیز یادآور شد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال شامل احداث مخزن ۵۳۳ متر مکعبی، بهسازی مخزن قدیمی روستا، احداث ساختمان اتاق فرمان، عملیات اجرایی تاسیسات مکانیکی، محوطه سازی و حصار کشی و احداث خط انتقال و قسمتی از شبکه توزیع می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: اجرای طرح آبرسانی به روستا‌های اغلبیک، برونقشلاق و قره گل نیز از دیگر طرح‌های در حال اجرای شرکت آبفا در ماهنشان می‌باشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.