اتحادیه شرکت تعاونی آشنا براساس ضوابطی که از سوی معاونت فرهنگی به آن‌ ابلاغ شده، در زمینه تخصیص کاغذ به ناشران فعالیت می‌کند.


به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی ناشران از نحوه تخصیص کاغذ به ناشران گلایه داشتند و ادعا می‌کردند به برخی ناشران نورچشمی کاغذ اعطا می‌شود. برای بررسی این ادعا به سامانه توزیع کاغذ و زینک کتاب که تحت نظر کارگروه کاغذ و زینک معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، مراجعه کردیم. بر اساس آخرین لیست تخصیص کاغذ، علاوه بر ناشران خصوصی به ناشران دولتی هم کاغذ اختصاص داده می‌شود. دلیل این امر را از مدیر شرکت تعاونی آشنا جویا شدیم.


بیشتر بخوانید


مهدی اسماعیلی راد مدیر اتحادیه شرکت تعاونی آشنا (اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران) در گفت و گو با خبرنگار ما درباره این مسئله گفت: اتحادیه شرکت تعاونی آشنا براساس ضوابطی که از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آن‌ ابلاغ شده است، عمل می‌کنند. براساس این ابلاغیه فرقی میان ناشران دولتی و خصوصی در زمینه اعطای کاغذ دولتی وجود ندارد. این اتحادیه در حوزه سیاستگذاری‌های تخصیص کاغذ به ناشران هیچ گونه دخالتی ندارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار