نوذری گفت: در این شرایط تحریمی و کرونایی ، نظارت بر بازار، مهار کرونا و رونق تولید سه گانه مهم اقتصاد استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد نوذری در دیدار با معاون و مدیران اقتصادی بر تشدید نظارت‌ها بر بازار و کنترل قیمت‌ها در ماه مبارک رمضان و ایام بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: امروز در این شرایط تحریمی و کرونایی نظارت بر بازار، مهار کرونا و رونق تولید سه گانه مهم اقتصاد استان است.

او در ادامه خواستار رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بازار شد و افزود: امروز بازار به عنوان یکی از مراکز مهم جمعیتی بایست به دقت مورد پایش جهت رعایت دستورالعمل‌های  بهداشتی باشد.

استاندار ایلام با اشاره به اجرای محدودیت‌های کرونایی در بازار ، بیان کرد: بر اساس مصوبات ستاد کرونا گروه‌های شغلی۲، ۳ و ۴ در مناطق قرمز تعطیل هستند و تنها گروه شغلی یک با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مجوز فعالیت دارند.

او در ادامه خواستار بهره گیری از ظرفیت پرسنل کارشناسی دستگاه‌های اجرایی برای نظارت بر بازار و همکاری با دستگاه‌های نظارتی شد.

 نوذری در ادامه با تاکید بر اجرایی شدن شعار سال ، اظهار کرد: امسال محور فعالیت‌های اقتصادی استان بر تولید پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها قرار گرفته است و بایستی در این راستا از تمام ظرفیت‌های استانی استفاده شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.