فرمانده انتظامی شهرستان ملایراز شناسائی باند سارقان خانه باغی و دستگیری۶ سارق حرفه‌ای و کشف ۱۰ فقره سرقت دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمد باقر سلگی فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت : به دنبال وقوع چندين فقره سرقت خانه های باغی اين موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهدای شهرستان قرار گرفت .

او در ادامه سخنان خود افزود: با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بررسی های تخصصی توسط ماموران اين يگان، مکان سارقان شناسائی و با هماهنگی قضائی و بازرسی ضربتی و غافلگيرانه صورت گرفته از اين مکان، تعداد ۶ سارق تحت تعقيب دستگير شدند.

سرهنگ سلگی با اشاره به اينکه در بازرسی از مخفيگاه سارقان، اموال مسروقه ای به ارزش ۱۰۰ ميليون ريال کشف شدتاکید کرد: با تشکيل پرونده هر ۶ متهم به مراجع قضائی تحويل شدند.

این مقام انتظامی با تقدير از شهروندان ملايری در همکاری با پليس و اعلام موارد مشکوک به مرکز فوريت های ۱۱۰ گفت: هوشمندی، قدرت شناسائی و افزايش کشف و تلاش بدون وقفه پليس، هزينه ارتکاب جرم را برای سارقان و مجرمان به نحو فزاينده ای افزايش می دهد و در صورت استمرار مشارکت شهروندان در اعلام هر نوع موارد مشکوک، حلقه بر فعاليت های مجرمانه تنگ تر خواهد شد .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
این دزدان واقعا بی وجدان هستند از ریز و درشت