رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: روند بهبودی و کاهش ابتلا به کرونا در نهاوند نسبت به هفته‌های گذشته در این شهرستان مشاهده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیامک دانشور رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان کرد: هم اکنون و با توجه به شرایط موجود کمبود تخت برای بستری بیماران کرونایی نداریم و کادر درمان با فداکاری و تلاش به صورت شبانه روزی آماده خدمت به بیماران کرونایی است.

او ادامه داد: ۸ بخش در دو بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است و بیماران کرونایی که شرایط خوبی ندارند در دو بیمارستان نهاوند بستری می‌شوند و اگر بعد از چند روز شرایط آن‌ها رو به بهبودباشد، آن‌ها را مرخص می‌کنیم و در صورت نیاز به دارو‌هایی که در بیمارستان برای درمان آن‌ها تجویز شده است می‌توانند به صورت روزانه به عنوان بیمار سرپایی به بخش کلینیک تنفسی بیمارستان مراجعه و پس از معاینه از سوی پزشک متخصص داروی مورد نیاز خود را به عنوان بیمار بستری موقت تحویل بگیرند.

دانشور از مردم خواست شرایط بحرانی نهاوند را جدی گرفته و همچنان از تجمع، شب نشینی، میهمانی و حضور بی مورد در خیابان‌ها خودداری و شیوه نامه‌های بهداشتی و زدن ماسک را به صورت جدی رعایت کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند ابراز داشت: مردم بلافاصله بعد دیدن وجود علائم اولیه بیماری به پزشک مراجعه کنند و در صورت داشتن تنگی نفس حتما به بیمارستان‌ها مراجعه کنند.

او افزود: اگر مردم در همان روز‌های اولیه مشاهد علائم این بیماری به پزشک مراجعه کنند می‌توانند از مرحله دوم که مراجعه به بیمارستان و بستری شدن است جلوگیری کنند.

دانشور به مردم هشدار داد از هر گونه خود درمانی خودداری کنند و به توصیه افراد غیر از پزشک برای درمان کرونا گوش ندهند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار