کرونا و افزایش موج بستری در ساوه / بازدید نماینده وزیر بهداشت از مراکز درمانی ساوه

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه از افزایش موج بستری کرونایی‌ها در این شهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   با افزایش موج بستری های کرونایی در شهرستان ساوه عبدالهیان نماینده وزیر بهداشت به همراه  فرماندار رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه و دیگر مسئولان ساوه  از مراکز درمانی و نحوه‌ی ارایه خدمات در این مراکز بازدید کردند.

عبدالهیان نماینده وزیر بهداشت در جریان بازدید از ازن مراکز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، اختصاص امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای مراکز درمانی ساوه خبر داد .

دکتر مصری رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه هم با اشاره به افزایش بستری‌های کرونایی گفت: در سه روز اخیر با حجم ابتلا و بستری در مراکز درمانی ساوه روبه رو هستیم.

مصری افزود: رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی در کنار همه‌ی شیوه نامه‌های ابلاغی می‌تواند خیز چهارم کرونا را مدیریت کند.

دکتر کریمی سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه هم از راه اندازی مرکز دوم تست کرونا در ساوه خبر داد و گفت: انجام روزانه ۴۰۰ تست و معطلی مردم در تنها مرکز این دانشکده، موجب شد تا نسبت به راه اندازی دومین مرکز ۱۶ ساعته تست کرونا اقدام شود.

فرماندار ساوه هم گفت: با روند افزایش آمار کرونا در ساوه، محدودیت‌ها با شدت بیشتری در نقاط مختلف شهر با مسدود شدن خیابان‌های پر ترافیک در حال انجام است.

همچنین در بازدید عبدالهیان نماینده وزیر بهداشت از مراکز درمانی و نحوه‌ی ارایه خدمات در این مراکز بر اختصاص امکانات و تجهیزات مورد نیاز تاکید شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.