مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: بهره برداری از طرح برق رسانی به روستای ملادیم شهرستان کنارک و وشنام‌نورمحمد شهرستان چابهار با بهره مندی ۲۳ خانوار در هفته سوم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران انجام شد.


خلیل عوض‌زاده در حاشیه مراسم پویش هفته سوم #هر هفته_الف_ب_ایران که با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:   اجرای هزار و ۱۳۰ متر شبکه فشار متوسط، ۶۳۰ متر شبکه فشار ضعیف و نصب ۲ دستگاه ترانس ۱۰۰ و ۵۰ کاوا از جمله اقدامات انجام شده برای برق رسانی به این ۲ روستا است.

او  ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای برق رسانی به این ۲ روستا حدود سه میلیارد و ۴۰ میلیون ریال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تمامی روستاهای دارای مجوز این استان از نعمت برق پایدار برخوردار هستند افزود: کار برق رسانی تمامی روستاهای دارای مجوز انجام شده و تعدادی نیز در حال اجراست و باقیمانده روستاهای فاقد برق در صورت صدور مجوز خدمات دهی از سوی منابع طبیعی و شورای حفاظت از اراضی ملی به قید فوریت در برنامه برق رسانی قرار خواهند گرفت.

او  با بیان اینکه تعداد روستاهای برق دار شده سیستان و بلوچستان در دولت تدبیر و امید بیش از ۶۶۰ روستا با رشد ۱۳.۴۸ درصدی است گفت: سال گذشته ۱۹ روستای دارای مجوز این استان از نعمت برق پایدار بهره مند شدند.

 هشت پروژه صنعت آب و برق با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان، رونمایی از نخستین روتور توربین بخار ساخت ایران و بهره ‌مندی ۶۲ روستا در ۱۶ استان کشور از نعمت برق در قالب هفته سوم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار