گل محمدی: پیروزی راحتی برابر تیم گوا به دست نیاوردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم گوای هند توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری ۲ بر یک تیمش مقابل گوای هند در نشست خبری اظهار کرد: قبل از بازی برخی انتظار داشتند برد راحت و پرگلی به دست می‌آوریم، اما انتظار درستی نبود و همانگونه که دیدیم گوا تیمی منسجم، با برنامه، تاکتیکی و با دوندگی بسیار بالا بود.

او افزود: انتظار این سختی‌ها را داشتم و پس از دریافت گل خیلی خوب به بازی برگشتیم. البته توانستیم نتیجه عقب افتاده را خیلی سریع جبران کنیم. بازیکنان ما کیفیت بالایی دارند و خسته نشدند. آن‌ها سعی کردند با انرژی بیشتر جبران کنند و فکر می‌کنم این موضوع کیفیت خوب بازیکنان و عکس‌العمل خوب تیم ما را نشان داد.

سرمربی پرسپولیس گفت: باید از بازیکنانم به خاطر روحیه خوب‌شان تشکر کنم و در ادامه هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و حتی پنالتی خود را از دست دادیم. اگر گل سوم را به ثمر می‌رساندیم بازی برای ما راحت‌تر می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم هم خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و  ۳ امتیاز خوب دیگری را در این گروه سخت به دست آوردیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: به طور حتم گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌های این دوره از مسابقات است. ان شا الله سعی کنیم در بازی آینده هم ۳ امتیاز را کسب کنیم تا خیالمان بابت صعود راحت شود.

او در پایان گفت: این پیروزی  را به هواداران تبریک گفته و به آن‌ها تقدیم می‌کنم. از  بازیکنانم هم تشکر کرده، زیرا با توجه به سختی‌های زیادی که داشته و دارند و از لحاظ مسائل آب و هوایی سختی می‌کشند، با دل و جان انرژی گذاشته و کار خود را انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکی از ویژگیهای بارز لنگیا ازهوادار تا مدیرعاملشون و از بچه تا بزرگشون، خودشیفتگیه. فکر می کنند بهترین تیم جهان هستند و با بزرگترین تیم ها بازی کردند و بردند؛ تا الان هیچوقت نباختند از سال ۴۲ که تاسیس شدند تا امروز هر سال قهرمان ایران و آسیا و جهان شدند و .... و خیلی هم دیر از خواب بیدار میشن. تاریخچه باشگاهشون را هم نمیدونند یا نمیخان که بدونند چون سراسر ننگه. لنگیای عزیز اینو بدونید که قهرمانی آسیا حسرت لنگپولیسیا حتی تو چارجانبه ها حتی اون قدیم قدیما حتی تا آخر دنیا.
آخرین اخبار