رایکا در جستجوی هفتمین پیروزی فصل

تیم فوتبال رایکا بابل در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال میزبان تیم قشقایی شیراز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم فوتبال رایکا بابل در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰ امروز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل میزبان تیم قشقایی شیراز خواهد بود.

رایکایی‌ها که با غم از دست دادن سرمربی خود دست و پنجه نرم می‌کنند، حالا بیشتر از همیشه متحد و یکدل شدند تا هفتمین پیروزی فصل را به روح بلند شماره ۷ ابدی فوتبال مازندران، نادر دست نشان تقدیم کنند.

رایکایی‌ها دیگر نادر دست نشان را روی نیمکت خود نمی‌بینند و شبیر لطفی مدیر فنی تیم رایکا بابل سکان هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

تیم قشقایی شیراز که در ۶ بازی گذشته خود طعم برد را نچشیده و جزو مدعیان سقوط به حساب می‌آید با انگیزه بالایی به بابل سفر کرده تا طلسم نبردن را بشکند و خود را از انتهای جدول جدا کند.

ببر‌های مازندرانی در نیم فصل اول نخستین پیروزی فصل خود را در مقابل همین تیم قشقایی در شیراز کسب کردند و این تیم برای بابلی‌ها خوش یمن بود.

آن‌ها امیدوار هستند که با تلاش و همدلی در این دیدار خانگی به پیروزی برسند و آن را به نادر دست نشان تقدیم کنند.

تیم رایکا بابل با کسب ۶ پیروزی، ۷ تساوی و ۷ شکست ۲۵ امتیازی است و در رده دوازدهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

قشقایی شیراز نیز با ۴ پیروزی ۸ تساوی و ۸ شکست با ۲۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ را در اختیار دارد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار