خطیبی: تیم تراکتور برای کسب ۳ امتیاز به مصاف نیروی هوایی عراق رفت

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره تساوی بدون گل تیمش برابر تیم نیروی هوایی عراق توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره  تساوی بدون گل تیمش برابر تیم نیروی هوایی عراق اظهار کرد: همانطور که پیش بینی می‌کردم بازی فیزیکی را پشت سرگذاشتیم، اما سعی کردیم جنگ‌های تک به تک را پیروز شویم و در این خصوص موفق بودیم. البته از دقیقه ۷۰ به بعد دچار افت بدنی شدیم و در آن دقایق حریف با اشتباهات فردی  می‌توانست به ما گل بزند، اما بازیکنان ما تمرکز بالایی داشتند و به حریف موقعیت آن چنانی ندادیم. ما چند موقعیت گلزنی داشتیم  و می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

سرمربی تراکتور تبریز درباره انتخاب اخباری به عنوان بازیکن زمین مسابقه گفت: از نظر دروازه‌بانی در جمع ۴ تیم گروه بهترین دروازه بان را داریم که راحت و با تمرکز بالا بازی می‌کند و مشکلی از این بابت نداریم. ما برای ۳ امتیاز آمده بودیم و یک امتیاز  بازی مدنظرمان نبود. باید بگویم خبرنگاران چرا از داوری نمی‌پرسند؟ ما اعتراض نداریم، اما جای سوال دارد که بازی قبل یک پنالتی برای ما گرفته نشد و در این بازی هم بازیکنان حریف می‌افتادند و با این همه تعویض فقط ۳ دقیقه وقت اضافی اعلام شد.

او افزود: باید ریکاوری تیم ما برای بازی بعدی قوی باشد. به طور حتم  تیمی که ریکاوری خوبی داشته باشد موفق خواهد شد، زیرا ۲  روز یک بار بازی داریم و شرایط برای بازیکنان سخت‌تر می‌شود. امیدوارم برای بازی بعدی ریکاوری خوبی داشته باشیم و از نظر بدنی کم نیاوریم. هر تیمی که از نظر بدنی کم نیاورد و خوب باشد موفق می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار