پیشکسوت فوتبال خوزستان:

شاگردان نکونام می‌توانند با یک بازی خوب النصر را شکست دهند

پیشکسوت فوتبال خوزستان در خصوص مسابقه امشب فولاد ایران مقابل النصر عربستان توضیحاتی را بیان کرد.

منصور ربیعه، پیشکسوت فوتبال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در ارتباط با شرایط تیم فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین مسابقه امشب این تیم مقابل النصر عربستان عنوان کرد: تیم فولاد خوزستان از کادر فنی بسیار خوبی برخوردار است؛ کادری که همه آن‌ها سابقه بازی‌های ملی را داشته و مقابل تیم‌ها و بازیکنان عربی بازی کرده اند و این تجربه می‌تواند برای بازیکنان حال حاضر فولاد بسیار مهم و حیاتی باشد.

او ادامه داد: نکته دومی که می‌توان مطرح کرد این است که مبتلا شدن بعضی از بازیکنان تاثیرگذار عربستانی‌ها به کرونا و همچنین نبود بازیکن آرژانتینی آن‌ها (مارتینز) در این بازی می‌تواند برای شاگردان جواد نکونام کمک کننده باشد؛ چرا که آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی هستند و نبود آن‌ها حتما در این تیم عربستانی حس خواهد شد.

ربیعه گفت: النصری‌ها در بازی مقابل السد با سیستم ۲ - ۴ - ۴ بازی می‌کردند و در زمین بازی گردش توپ خوبی داشتند. سعی می‌کردند در جناحین و با ارسال‌های بلند برای ۲ مهاجم خود ایجاد موقعیت کنند که در این قضیه نیز بسیار موفق بودند.

او ادامه داد: تیم عربستانی النصر در حمله و همچنین انتقال از دفاع به حمله بسیار خوب است و زمانی که از یک سوم دفاعی خود صاحب توپ می‌شود، بسیار سریع به حالت حمله در می‌آید و به راحتی تشکیل ضد حمله می‌دهد که این کار را نیز مقابل السد به خوبی انجام داد.

کارشناس فوتبال در ادامه گفت: البته النصری‌ها نقاط ضعفی نیز دارند؛ به عنوان مثال به راحتی می‌توان به آن‌ها از روی شوت‌های از راه دور ضربه زد. همان طور که تک گل السدی‌ها نیز به همین گونه به ثمر رسید.

ربیعه در انتها گفت: فولاد هم می‌تواند با یک بازی خوب به تیم النصر در زمین آن‌ها ضربه بزند . در انتها برای تیم خوب فولاد و کادر فنی مجرب این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در بازی امشب موفق شوند و با نتیجه خوب زمین مسابقه را ترک کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار