هادی سپهرزاد، مربی دو و میدانی درباره برگزاری مسابقات بین المللی جام امام رضا (ع) توضیحاتی را بیان کرد.

هادی سپهرزاد، مربی دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح برگزاری مسابقات بین المللی دو و میدانی مشهد اظهار کرد: مسئولان برای برپایی مسابقات بین المللی مشهد خیلی زحمت کشیده بودند و آن طور که به یاد دارم برای نخستین بار این مسابقات با چنین سطح بالایی برگزار می‌شوند. این رقابت‌ها در ورزشگاه مدرن و شیک امام رضا (ع) برگزار شد. این استادیوم در سطح ورزشگاه‌های بین المللی سایر کشور‌ها بود.

او ادامه داد: به هر حال مسابقات بین المللی دو و میدانی به خوبی برگزار شدند، هر چند ایراداتی داشت. البته من و شاگردانم به دلیل احترام به فدراسیون دو و میدانی در این مسابقات شرکت کردیم؛ زیرا فدراسیون هزینه کرده بود. آمادگی ورزشکاران من برای حضور در این رقابت‌ها مطلوب نبود و با وجود این که تمرین مناسبی نداشتند، اما رکورد‌های خوبی بر جای گذاشتند. بهنام شیری آمادگی شرکت در مسابقات را نداشت و مقداری در دایره پرتاب مشکل داشت، اما وضعیت سایر ورزشکاران خوب بود.  

سپهرزاد افزود: امیدوارم در مسابقات قهرمانی کشور در خرداد ماه، نتایج خوبی کسب کنیم. نگاه خاصی به المپیک نداریم و تنها هدفمان موفقیت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ است. البته ما در قرارداد خود  با فدراسیون دو و میدانی متذکر شده ایم که هدفمان مسابقات آسیایی است و مسئولان نیز این موضوع را قبول کرده اند. فدراسیون دو و میدانی هر کاری از دستش برمی آید، انجام می‌دهد؛  اما می‌تواند بهتر از این باشد. به نظرم بهتر بود مسابقات بین المللی دیرتر برگزار می‌شدند؛ چرا که به عنوان مثال ورزشکاران خودم از آمادگی دور بودند و از رکوردهایشان راضی نبودم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار