سرمست گفت: پشتیبانی و مانع زدایی از تولید در استان قم با تمام توان و جدیت دنبال خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست استاندار قم امروز و پس از بازدید از سه واحد تولیدی پارچه، مواد شیمیایی و انواع سیستم‌های تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی و همچنین افتتاح واحد تولیدی انواع لامپ‌های ال‌ای دی در استان گفت: برنامه بازدید از واحد‌های تولیدی همانند سال گذشته و البته با انگیزه و جدیت بیشتر امسال نیز ادامه خواهد یافت.

استاندار قم افزود: خوشبختانه امکان توسعه در بسیاری از واحد‌های تولیدی استان وجود دارد و یکی از مصوبات برنامه امروز هم این بود که کمک به این توسعه این واحد‌ها از طریق پرداخت تسهیلات بانکی در دستور کار باشد.

سرمست در ادامه تصریح کرد: با تمام قدرت، پشتیبانی از تولید و مانع زدایی از آن را در استان پیگیری خواهیم کرد.

استاندار قم در توصیف واحد افتتاح شده انواع لامپ‌های ال‌ای دی هم یادآورشد: تولید این محصول در صرفه جویی مصرف انرژی نقش مهمی دارد، ضمن آن که با افتتاح این واحد تولیدی در استان، ۵۸ فرصت اشتغال نیز ایجاد شده است.

سرمست در عین حال تداوم اجرای برنامه «سه شنبه‌های اقتصادی» را امسال مورد توجه قرار داد و یادآور شد: برنامه ریزی سال جاری بر آن است که در کنار بازدید هفتگی از واحد‌های تولیدی، حتما برنامه افتتاح و یا إحیای واحد‌های راکد نیز به صورت جدی در دستور کار قرار داشته باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار