از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی و یکم فروردین ماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ  سی و یکم فروردین ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۷۹۵۷....۹۱۵: با عرض سلام و احترام در تاریخ ۲۱ شهریور ۹۹ آزمونی با عنوان استخدام پیمانی تامین اجتماعی با ظرفیت ۴ هزار نفر برگزار شد و بعد از گذشت ۸ ماه برای دعوت به مصاحبه، فقط از ۲۸۰ نفر از ۱۲۰۰۰ نفر متقاضی، مصاحبه به عمل آمده است. خواهشمندیم که پیگیر تکلیف جذب پیمانی این چهار هزار نفر باشید. با تشکر از شما


۰۱۹۵....۹۱۱:سلام خواهش می‌کنم درمورد تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی گزارش تهیه کنید.


۰۹۴۴....۹۱۸: باسلام، برای کاهش قیمت مسکن می‌بایست میزان تقاضا را کاهش داد آن هم از طریق واگذاری زمین مسکونی به مردم است، اعطای تسهیلات آن هم به مبلغ ناچیز دردی دوا نمی‌کند. باسپاس


۳۷۶۸....۹۱۰: لطفا یه سری به چراغ برق لوازم یدکی ماشین بزنید تا از نزدیک از وضعیت فاجعه بار پاساژ‌ها مخصوصا کاشانی از نزدیک ببیند که بمب ویروس هست وکافی برای کل تهران که در کنار مشاغل ۱ باز هستند. واقعا مسخره هست شیشه دودی کردن روکش صندلی و لوکس فروش با استفاده از نفوذ اتحادیه باز هستند وما شاهد مرگ میر و کادر درمان هستیم لطفا گزارش تهیه کنید.


۴۳۳۶....۹۳۶: سلام چرا به خانواده پنج نفری من صد هشتاد تومان معیشتی ریختند در حالی که دویست و پنج تومان باید می‌ریختند؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۳۶۱۰....۹۱۳: سلام خواهشمندیم به دولت محترم درخواست آزاد کردن سهام عدالت برای خرید فروش دستور دهند چون کسانی ۳۰درصد یا ۶۰درصد فروختن نمی توانند از کارت های اعتباری استفاده کنند لا اقل بگذارید بقیه سهام خود را بفروشند.


۸۷۱۰....۹۱۳: سلام بنده یک روستای هستم خواهشمندم پیام من را به مسئولان محترم برسانید خیلی مردم روستا برای مقاوم سازی وام ۸۰ میلیون تومانی گرفتند که همه آن‌ها گرفتار شده هروز میلگرد ومساله ساختمانی کیلوی ۲ هزارتومان گران می‌شود خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۲۴۰۷....۹۳۶: سلام و خسته نباشید، ممنون از برنامه عالیتون مزاحمتون شدم در مورد مرغ هست که در شیراز و مرودشت اصلا نیست. در هر مغازه یا فروشگاهی که پا می‌گذاریم می‌گویند نیست.


۳۱۷۱....۹۱۴: سلام وخسته نباشید می‌خواستم در مورد پیش دبستانی اعلام کنم با وضعیت کرونا چگونه دوسال است بیکاریم خدا را خوش نمی‌آید الان با این وضعیت سال بعد هم تعطیل است خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۹۸۴۳....۹۳۸:  باسلام وخسته نباشید ازشما خواهشمندم که این تقاضای من را به گوش مسئولان مرتبط برسانید ما دانش آموزان دوازدهم ونهم چه گناهی کرده ایم که آموزش ما به طور کامل غیرحضوری بوده و حالا ازما انتظار امتحان حضوری دارند.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.