کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص دیدار‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

سید مهدی سید صالحی پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی تیم فوتبال پرسپولیس و گوا گفت: تیم‌های هندی به مربیان و بازیکنان خارجی رو آورده‌اند. فرلاندو سرمربی گوا، سعی کرده است از یک مدافع استرالیایی در خط دفاع خود استفاده کند. سینک دروازه بان گوا، عملکرد خیره کننده‌ای در ۲ بازی قبلی تیمش داشته و علت ۲ تساوی گوا در لیگ قهرمانان آسیا، به خاطر درخشش همین دروازه بان بوده است. گوا مقابل پرسپولیس تدافعی بازی می‌کند. سرخپوشان از ارسال‌ها و ضربات سر آل کثیر و مغانلو می‌توانند به این تیم ضربه بزنند. فکر نمی‌کنم گوا حریف سختی برای پرسپولیس باشد.

او در خصوص دیدار فولاد و النصر در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: النصر بعد از روی کار آمدن "مندس" سرمربی برزیلی خود، توانسته است نتایج خوبی بگیرد. بازیکنان تاثیر گذار این تیم عربی، حمدالله و آندروا هستند. النصر بازیکنان کرونایی زیادی دارد و این می‌تواند به فولاد کمک کند. فولاد تیم با انگیزه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا نشان داده است. امیدوارم فولادمردان بتوانند بازی خوبی را مقابل النصر انجام دهند و در ضد حملات به این تیم ضربه بزنند. بازیکنان جواد نکونام انگیزه زیادی دارند و انشا الله در این بازی هم موفق خواهند بود.

استقلال در ۲ بازی گذشته خود در مسابقات آسیایی، هوشمندانه بازی کرد

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد بازی حساس استقلال مقابل الدحیل اظهار کرد: استقلال در ۲ بازی گذشته خود در مسابقات آسیایی، هوشمندانه بازی کرد. آبی پوشان در خط دفاعی، تمرکز ندارند. در تیم الدحیل، علی کریمی، اورلاندو و مهدی بن عطیه حضور دارند که هر کدام از آن‌ها کیفیت بالایی دارد. الدحیل امسال در لیگ قطر با اختلاف امتیاز زیاد، قافیه را به السد باخت و برای گرفتن قهرمانی آسیا تلاش می‌کند. تیم‌های قطری کند هستند. استقلال با انگیزه و روحیه‌ای که دارد می‌تواند بر الدحیل غلبه کند. شاگردان مجیدی شانس زیادی برای صدرنشینی و صعود از گروه خود را دارند.

سید صالحی در خصوص اینکه امسال بالاخره یک تیم ایرانی می‌تواند به طلسم قهرمان نشدن در بازی‌های آسیایی پایان دهد گفت: مشکل تیم‌های ما، تقابل با تیم‌های شرق آسیا است. تیم‌های شرق آسیا سرعتی بازی می‌کنند و سرعت انتقال توپ بالایی دارند. در شرق آسیا، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفته ای وجود دارد. اگر تیم‌های ما غیرت ایرانی خود را در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهند، می‌توانند این طلسم را بشکنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار