قسمتی از فعالیت خیرین و شورا‌های اجتماعی محلات مشهد در پویش "چراغی برافروز" به تسویه حساب نسیه اقشار آسیب پذیر اختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مجتبی منتظری سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از آغاز پویش "چراغی برافروز" با مشارکت شورا‌های اجتماعی محلات و خیرین خبرداد و گفت: قسمتی از فعالیت خیرین و شورا‌های اجتماعی محلات به تسویه حساب نسیه اقشار آسیب پذیر در محلات اختصاص دارد.

او افزود: پویش «چراغی برافروز» با هدف جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای نیازمندان و تقویت تاب آوری آنان در ایام کرونا راه اندازی شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: مبالغ جمع آوری شده صرف تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند و در معرض آسیب دیده شده و با کمک خیرین، حساب‌های نسیه اقشار آسیب پذیر نیز تسویه خواهد شد.

منتظری بیان کرد: در واقع هدف اصلی این پویش کاهش آسیب‌های اقتصادی به خانواده‌های کم درآمد است و ما می‌خواهیم از این طریق بخشی از زیان‌های تحمیل شده به خانواده‌ها در روز‌های کرونا را با مشارکت‌های مردمی ساماندهی کنیم.

او تصریح کرد: این پویش ویژه ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود و شورا‌های اجتماعی محلات و خیرین در اجرای آن مشارکت می‌کنند.

 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
خدا خیرشون بده