سالاری روز آمدی تجهیزات و ارتقاء کیفیت خدمات مهمترین سرفصل برنامه‌های مدیریت سیالات شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد.

سیاوش سالاری مدیر سیالات شرکت ملی حفاری ایران در واکاوی اهداف امسال و عملکرد پارسال مدیریت سیالات شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بازسازی و نوسازی تجهیزات کنترل جامدات و فعال سازی ۶ مجموعه دیگر مدیریت پسماند از جمله محور‌های برنامه ریزی شده طی امسال به شمار می‌آیند.

او افزود: برنامه ریزی برای ساخت و راه اندازی سیستم (MUD PLANT)، یکسان سازی الک‌های لرزان در سیستم تجهیزات کنترل جامدات، طراحی و اجرای برنامه جامع نرم افزاری در خصوص همه فعالیت‌های این مدیریت از دیگر موارد در دست پیگیری منتج به نتیجه در سال ۱۴۰۰ است.

سالاری اظهار داشت: پایش مستمر، رعایت دستورالعمل‌های ایمنی از سوی کارکنان در جهت حذف یا به حداقل رساندن ضریب حوادث، بالابردن سطح آموزش پرسنل و بروزرسانی بازیافت‌های مالی از دیگر محور‌های تدوین شده امسال خواهد بود.

مدیر سیالات شرکت ملی حفاری ایران در بیان عملکرد سال ۹۹ این مدیریت تصریح کرد: پایش فعالیت‌های بخش سیالات در دستگاه‌های حفاری، تهیه برنامه‌های سیال حفاری و مدیریت پسماند برای پروژه‌های کلید در دست، ساخت انواع سیال حفاری به مقدار افزون بر یک میلیون و ۱۸۱ هزار بشکه از اقدامات موثر به منظور پشتیبانی از عملیات حفر چاه‌های نفت و گاز در مدت مذکور بود.

او ادامه داد: ارسال ۲۵۹ هزار و ۳۶۹ تن انواع مواد شیمیایی برای تهیه سیال حفاری و ارسال ۳ هزار و ۹۵۰ تن مواد شیمیایی برای مدیریت پسماند حفاری، همکاری با اداره مهندسی سیالات در اداره کل حفاری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در زمینه پاکسازی حوضچه‌های پساب و پاکسازی ۳۰ حوضچه مواد نفتی، بازیافت بیش از ۴۸۲ هزار بشکه پساب حفاری برای استفاده مجدد در دستگاه‌های حفاری و تثبیت افزون بر ۲۲هزار و ۵۰۰ متر مکعب انواع کنده‌های حفاری از فعالیت‌های محقق شده طی پارسال محسوب می‌شوند.

سالاری بیان داشت: فعال سازی ۶ مجموعه تجهیزات مدیریت پسماند در دستگاه‌های پروژه ای، ارسال بیش از ۸ هزار و ۱۰۰ قلم کالا مربوط مورد نیاز به دستگاه‌های حفاری و بازسازی ۷۸ دستگاه تجهیزات کنترل جامدات و مدیریت پسماند از دیگر موارد صورت پذیرفته در این مدت بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: از دیگر موارد قابل توجه در سال ۹۹، تعامل و همکاری موثر با شرکت‌ها و تولید کنندگان داخلی برای تامین مواد شیمیایی کاربردی در این بخش بود که با حذف واسطه ها، نسبت به خرید به طور مستقیم از تولید کنندگان مبادرت گردید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.