کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس نباید تیم گوای هند را دست کم بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن خلیلی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس تجربه ۲ نایب قهرمانی آسیا در ۳ سال اخیر را دارد و با تجربه در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده است. پرسپولیس دارای شخصیت تیمی بالایی است و در بازی اخیر با الریان قطر که با یک گل عقب بود،  توانست  در ۱۰ دقیقه کامبک بزند.

او در خصوص میزبانی گروه C لیگ قهرمانان آسیا توسط تیم گوای هند گفت: احساس می‌کنم کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به کشور‌هایی که در فوتبال ضعیف هستند،  کمک می‌کند تا با گرفتن میزبانی انگیزه و تجربه در این رقابت‌ها کسب کنند.

او ادامه داد: طی صحبتی که با بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس داشته ام، آن ها از نحوه برخورد و تلاش‌ هندی ‌ها راضی بودند، اما هندی ها امکانات و پتانسیل لازم را  برای کسب میزبانی ندارند. به نظرم در مراحل بالاتر، AFC میزبانی را به کشور‌هایی که امکانات بهتری دارند، واگذار می‌کند.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس درباره  قعر نشینی تیم السد قطر در گروه خود بیان کرد: این نشان دهنده بی کیفیت بودن و یا خطرناک نبودن تیم السد قطر نیست. السد ۴ بازی دیگر را در پیش دارد. تیم‌های حاشیه خلیج فارس، دیزلی هستند. امیدوارم راه نیفتند تا تیم‌های ایرانی از گروه‌های خودشان صعود کنند. این تیم‌ها هزینه‌های چند میلیون دلاری می‌کنند و بازیکنان گران قیمتی در ترکیب خود دارند.  

مغانلو باید در زدن  ضربات آخر دقت کند

او درباره شرایط شهریار مغانلو گفت: بازیکنی که با تیم بزرگ و پر هوادار قرارداد می‌بندد، طبیعی است در روز‌های خوبش از حمایت همه جانبه هواداران برخوردار باشد. بازیکنان باید تحمل انتقادات را داشته باشند. بازیکنی که اسیر حواشی نشود و در بازی بهترین تصمیمات را بگیرد، موفق خواهد بود. آل کثیر پس از ۶ ماه محرومیت به ترکیب پرسپولیس برگشته و چند بازی نیاز است تا به شرایط ایده آل برگردد. شهریار مغانلو پشت به دروازه عالی است و در مواقعی که توپ را در اختیار دارد، چرخش‌های خوبی انجام می‌دهد. مغانلو باید در ضربات آخرش دقت بیشتری به خرج دهد.

جدایی خلیل زاده از پرسپولیس مناسب نبود 

خلیلی درباره بازی شجاع خلیل زاده مقابل تیم پرسپولیس بیان کرد: نحوه جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس مناسب نبود، اما او جزء بازیکنان با کیفیت پرسپولیس بود و زحمات زیادی در این تیم کشید. در فوتبال حرفه‌ای یا تیم بازیکن را نمی‌خواهد و یا بازیکن خواهان جدایی است. شجاع خلیل زاده در بازی مقابل پرسپولیس با غیرت و با تعصب بازی کرد و جلوی هرگونه حرف و حدیثی را گرفت و در نبرد‌های تک به تک هم موفق بود.

پرسپولیس نباید تیم گوای هند را  دست کم بگیرد 

سرپرست اسبق تیم پرسپولیس در خصوص بازی پرسپولیس مقابل گوای هند اظهار کرد: آرایش تیم گوا مقابل پرسپولیس مشخص نیست، اما یحیی گل محمدی برنامه خاصی را برای این بازی در نظر گرفته است. پرسپولیس نباید تیم گوا را دست کم بگیرد و باید با ترکیب اصلی وارد بازی شود و در نیمه اول کار را تمام کنند و در نیمه دوم به بازیکنان اصلی استراحت دهد. بازی‌ها هر ۳ روز یک بار و مقداری فرسایشی هستند.

خلیلی درباره گلزنی مهدی طارمی مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: مهدی طارمی بهترین مکان و در کمترین زمان، بهترین تصمیم را گرفت  که قیچی برگردان بزند. طارمی از هوش بالایی برخوردار است و امیدوارم موفق‌تر باشد. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار