رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ۵۲ گشت مشترک بر تعطیلی بازار این شهرستان نظارت می‌کنند.

محمد جهین رئیس اداره صنعت معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در پی بحرانی شدن وضعیت کرونا و تعطیلی حاکم بر بازار این شهرستان نظارت شدید بر اجرای محدودیت‌های کرونایی توسط ۵۲ گشت‌های سازمان دهی شده پیگیری می‌شود.

او افزود: با واحد‌هایی که در مقابل اجرای دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا سرپیچی کنند با آن‌ها به طور جد برخورد قانونی می‌شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: مطابق دستورالعمل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با کرونا، تعطیلی کامل گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ ضروری است و باید این موارد به صورت کامل توسط اصناف رعایت شود.

او از شهروندان خواست همکاری لازم را با بازرسان در دستور کار خود قرار دهند چرا که مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم همگانی، همکاری و همراهی جامعه و تمام دستگاه‌های اجرایی است.

جهین خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف آن را به سامانه رایگان ۱۲۴ واحد نظارت و بازرسی اداره صمت در میان بگذارند.

انتهای پیام/ س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.