ارزش کلاب هاوس به ۴ میلیارد دلار رسید

یک منبع آگاه به رویترز گفت که تأمین مالی جدید این شرکت، ارزش کلاب هاوس را به ۴ میلیارد دلار می‌رساند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز؛ برنامه گفتگوی صوتی Clubhouse دور جدیدی از بودجه سری C را شروع کرد، این شرکت روز یکشنبه در مراسم هفتگی خود این موضوع را اعلام کرد، بدون اینکه مبلغ جمع آوری شده را فاش کند. 

بنیانگذار این برنامه گفت که دور جدید تامین مالی توسط Andrew Chen از شرکت سرمایه گذاری Andreessen Horowitz با سرمایه گذاران بزرگی مانند DST Global، Tiger Global و Elad Gil هدایت شد. کلاب هاوس و آندرسن هوروویتز به درخواست‌های خبری مربوط به میزان جمع آوری بودجه پاسخ ندادند. گفته می شود با توجه به دور جدید تامین مالی این شرکت، ارزش کلاب هاوس را به ۴ میلیارد دلار می‌رساند.


بیشتر بخوانید


کلاب هاوس برنامه ای با میلیون‌ها کاربر هفتگی

این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو، که برنامه آن به مردم اجازه می‌دهد تا درباره موضوعات متنوعی در اتاق‌های گفتگوی صوتی بحث کنند، پس از حضور میلیاردهایی، چون ایلان ماسک و مارک زاکربرگ، محبوبیت خود را افزایش داده است. این پلتفرم که فقط یک سال از راه اندازی آن گذشته و دسترسی به آن تنها با دعوت نامه امکان پذیر است، اخیراً حضور ۱۰ میلیون کاربر فعال هفتگی را گزارش کرده، این برنامه پتانسیل خدمات چت صوتی را نشان می‌دهد، به خصوص در دوران همه گیری کرونا که مردم باید برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری در خانه بمانند.

کلاب هاوس چهار میلیارد دلاری شد

قابل ذکر است که بلومبرگ در اوایل ماه جاری گفت که توییتر (TWTR.N) در حال بحث برای خرید برنامه کلاب هاوس با ارزش ۴ میلیارد دلار است. توئیتر نیز مدتی است که قابلیت صوتی Space را به این پلتفرم وارد کرده، ولی فعلا برای عده محدودی از کاربران در دسترس است و این شرکت قصد دارد که این ویژگی را در ماه جاری برای همه کاربرانش عرضه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار