فرماندار اسدآباد گفت: هم اکنون دانش آموزان دو روستای پیفانج و چشمه بید در کانکس تحصیل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کتابی، فرماندار اسدآباد گفت: هم اکنون دانش آموزان دو روستای پیفانج و چشمه بید در داخل کانکس  تحصیل می کنند و این قابل قبول نیست و مورد گله مندی ما هم هست و باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

او افزود: درسته به خاطر وضعیت کرونایی آموزش از ظرفیت شبکه شاد و شبکه تلویزیونی انجام می شود، اما ساخت مدرسه در این روستا‌ها باید در اولویت آموزش و پرورش قرار بگیرد.

کتابی از شهرداری و شورای شهر اسدآباد هم خواست در بحث تجاری سازی بخشی از مدارس بلااستفاده همکاری کنند تا مشکل کمبود هزینه‌های آموزش و پرورش در خصوص نگهداری اماکن آموزشی برطرف شود.

فرماندار اسدآباد همچنین از ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه شهید سعیدی شهر اسدآباد از محل تخریب و بازسازی خبر داد و گفت: این طرح ۶۰ درصد پیشرفت دارد و تا پایان سال به بهره براری می رسد.

او ادامه داد: هفت کمیته برای هماهنگی و ساماندهی و ثبت نام دانش آموزان و معلمان در قالب پروژه مهر فعالیت خودشان را آغاز می کنند که سال تحصیلی جدید بدون مشکل کار خودش را شروع کند و مشکلات شبکه شاد هم در سال تحصیلی جدید باید به حداقل برسد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.