کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از فعالیت موج ناپایدار جدید از روز چهارشنبه خبر داد و گفت: بارش‌های موثر در استان تا پیش از هفته دوم اردیبهشت رخ نخواهد داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مژگان امیر امجدی کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است، گفت: آسمان بسیاری از مناطق امروز و فردا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود و وزش باد به نسبت شدید پدیده غالب است.

او افزود: روز چهارشنبه با گذر متناوب امواج ناپایدار رگبار‌های بهاری و رعد و برق در سطح استان دور از انتظار نیست و شدت فعالیت این سامانه بارشی ضعیف و پراکنده خواهد بود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بارش‌های مؤثر در استان تا پیش از هفته دوم اردیبهشت رخ نخواهد داد.

امیر امجدی با بیان اینکه دمای هوا بین یک تا ۲ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.