سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون در استان ۱۳ هزار و ۴۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون در استان ۱۳ هزار و ۴۴ نفر بیمار برای ابتلا به این ویروس در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

او افزود: تاکنون ۳۳ هزار و ۳۰۴ نفر در بخش سرپایی هم در استان به این ویروس مبتلا شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۸ بیمار کرونایی دیگر هم در استان جان باختند تا فوت شدگان از این ویروس به هزار و ۷۴۷ نفر برسد.

طاهری  با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته هزار و ۳۵۹ نفر با علائم ویروس کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند افزود: از این افراد ۲۶۸ نفر در بخش عادی، ۱۹ نفر در بخش ICU بستری شدند و هم اکنون حال ۶۹ بیمار مبتلا به کرونا در استان وخیم است.

او اظهار داشت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا ۴۹۷ نفر در اسدآباد، ۷۱۷ نفر در بهار، ۸۳۶ نفر در تویسرکان، ۵۵۹ نفر در رزن، ۲۲۰ نفر در درگزین، ۲۲۹ نفر در فامنین، ۸۱۴ نفر در کبودراهنگ، ۲ هزار و ۳۶۸ نفر در ملایر، هزار و ۶۸۴ نفر در نهاوند و ۴ هزار و ۷۸۶ نفر در همدان به ویروس کووید ۱۹ مبتلا و در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

۳۳۴ غیر هم استانی هم تاکنون در بیمارستان‌های استان برای ابتلا به ویروس کرونا بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.