معاون آبزی پروری شیلات سیستان و بلوچستان گفت:خروج پست لارو از مراکز تکثیر میگو استان جهت ذخیره سازی در مزارع پرورش میگوی مجتمع شهید صنعتی گواتر آغاز شد.

حمید رضا نصیری معاون آبزی پروری شیلات  سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، از خروج پست لارو از مراکز تکثیر اژدر ماهی مکران و آبزی پرور چابهار جهت ذخیره سازی در مزارع پرورش میگو مجتمع شهید صنعتی گواتر خبر داد.

نصیری بیان داشت: ان شا الله روند خروج پست لارو از مراکز تکثیر و ذخیره سازی پست لارو در مزارع تا پایان مهلت مقرر ادامه خواهد داشت.

او  در ادامه از تلاش‌های مدیران مراکز تکثیر میگو استان در انجام عملیات مولد سازی و تأمین مولد و همچنین تولید پست لارو با کیفیت میگو تقدیر کرد.

نصیری در پایان گفت: امید است ان شا الله  امسال  که توسط مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها مزین گردیده با هم افزایی و تعاملات سازنده شاهد توسعه آبزی پروری میگو در منطقه باشیم.

 فعالین مزارع پرورش میگو نیز بدون وقفه پس از پایان برداشت میگو در سال گذشته فرآیند آماده سازی مزارع را بر اساس دستور العمل‌های بهداشتی دامپزشکی و با نظارت کارگروه فنی و بهداشتی میگو متشکل از نماینده دامپزشکی، تحقیقات شیلاتی آب‌های دور چابهار و اداره کل شیلات استان و همچنین با هماهنگی و نظارت مسئول بهداشتی پیگیری و اقدام کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار