به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق تحقیقات ارائه شده از ایموجیهایی که کاربران فضای مجازی در اینستاگرام استفاده میکنند، فعالان شبکههای اجتماعی در ایران ایموجیهایی با احساسات منفی را دو برابر بیشتر از احساسات مثبت برا نشان دادن حال و احوالات خودشان به کار میبرند. امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات، با انتشار یک پست آمار دقیقی از این ایموجیها در فضای مجازی منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده میکنید:
" تحلیل محتوای کامنتها در اینستاگرام فارسی:
احساسات منفی بیش از ۲ برابر احساسات مثبت
در ۶ماه آخر ۹۹ احساسات مثبت ۱۲ تا ۱۵% و احساسات منفی ۳۲ تا ۳۵% سهم داشتهاند.
بیش از نیمی نیز خنثی هستند.
این آمار یعنی: حال مردم خوب نیست "
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/