۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۳۰ فروردین ماه)

در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته، بازهم یک گوشی از شرکت شیائومی صدرنشین است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، طبق روال معمول این چند هفته اخیر، شرکت شیائومی باز هم صدر جدول پرطرفدارترین گوشی های هفته را تصاحب کرده است. بر همین اساس برای دومین بار متوالی گوشی Mi 11 Ultra شیائومی که هفته قبل هم در همین رده قرار داشت صدر جدول را از آن خود کرده است و Redmi Note 10 Pro هم بدون تغییر نسبت به هفته قبل در جایگاه دوم قرار گرفته است.

البته شرکت سامسونگ هم برای اینکه خودی نشان دهد با گوشی گلکسی کوانتوم 2 روی جایگاه آمده و با اینکه در این فهرست جدید است رده سوم را تصاحب کرده است.

حضور سونی در بین پرطرفدارترین گوشی ها بعد از مدت ها غیبت

گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۰ معمولی شیائومی هنوز هم پرطرفدار است و با یک پله صعود به رده چهارم دست یافته است. اما نکته جالب این هفته حضور دو گوشی از شرکت سونی است که مدت‌ها بود خبری از این شرکت در این جدول نبود. گوشی Sony Xperia ۱ III و  Xperia ۵ III به ترتیب در رتبه‌های پنجم و ششم قرار گرفته‌اند و باید دید در مقابل رقبا دوام خواهند آورد و در این فهرست باقی خواهند ماند یا خیر.

گوشی Poco F۳ شرکت شیائومی با سه پله نزول از رتبه چهارم به رتبه هفتم تنزل درجه داشته و باید دید در فهرست هفته آینده هم باقی می‌ماند یا خیر، البته مثل این گوشی، رتبه‌های بعدی همگی با افت و نزول همراه بوده اند.

مثلا گوشی Poco X۳ Pro شیائومی که هفته قبل ششم بود این هفته در رتبه هشتم قرار گرفته است. سامسونگ هم انتهای جدول را تکمیل کرده و گوشی Galaxy A۷۲ با دو پله نزول به رده نهم رسیده و گوشی هوشمند Samsung Galaxy A۵۲، ۵G هم رتبه دهم را اشغال کرده است.

در ادامه تصویر جدول محبوب‌ترین و پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته را مشاهده می‌کنید.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۳۰ فروردین ماه) 2

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۳۰ فروردین ماه) 3


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.