معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان جزئیات برگزاری نخستین جشنواره معلمان مؤلف را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صدیقه مرادی، معاون آموزشی وپرورشی آموزش وپرورش استان کرمان گفت: نخستین جشنواره معلمان مؤلف در وزارت آموزش و پرورش، با هدف شناسایی، تجلیل و تکریم از معلمان مؤلف در بهار و تابستان ۱۴۰۰برگزار می‌شود.

اوافزود: این جشنواره از سوی اداره کل فرهنگی هنری اردو‌ها و فضا‌های پرورشی با همکاری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه شهید رجایی، اداره کل و توسعه کتاب‌خوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، انتشارات منادی تربیت انتشارات مدرسه، انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان تهران برگزار خواهد شد.

مرادی بیان کرد: این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی فرهنگیان و مؤلف، کمک به ارتقای سطح دانش فرهنگ مکتوب جامعه، تکریم قدرشناسی از پدیدآورندگان متعهد و متخصص کتاب در بین فرهنگیان استفاده از آثار فرهنگی آن در جشنواره‌های کتاب‌خوانی آموزش و پرورش و حمایت مادی و معنوی از معلمین مؤلف، برگزیده جشنواره، برگزار می‌شود.

او افزود: تمامی همکاران شاغل در مدارس و مراکز پرورشی و کارکنان اداری و کارشناسان مدیران مربیان مشاوران تربیتی استادان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مرادی با اشاره به این که فرهنگیان مؤلف و معلمان اهل قلم می‌توانند آثار خود را تا پایان اردیبهشت ماه به دبیرخانه این جشنواره، واقع در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران ارسال کنند، گفت: از برگزیدگان این جشنواره، همزمان با روز قلم تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.