فرماندار بروجن گفت: نبود سرمایه در گردش، تامین مواد اولیه و عدم تکمیل زیرساخت‌های خدماتی از مهم‌ترین مشکلات واحد‌های صنعتی به شمار می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و جمعی از مسئولان شهرستانی از شرکت بروجن خودرو، صنایع کامپوزیت پویای سپیددشت بروجن و تیوا تجارت ماهان شهرک صنعتی سفیددشت، واحد تولید شمش فولادی سفید دشت و شرکت نان صنعتی آزاد توشه سپاهان بازدید و مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» نامگذاری شده است، باید از همه ظرفیت‌های موجود دولتی و مردمی در راستای حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان بهره گرفته شود.


بیشتر بخوانید


او افزود: نبود سرمایه در گردش، تامین مواد اولیه و عدم تکمیل زیرساخت‌های خدماتی از مهم‌ترین مشکلات واحد‌های صنعتی به شمار می‌رود.

ملکی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی برخی واحد‌های تولیدی، صنعتی اضافه کرد: متاسفانه عدم تکمیل زیر ساخت‌های آب، برق، گاز و... مانع از بهره برداری این واحد‌های تولیدی شده است.

او ابراز امیدواری کرد که مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای تمامی دستگاه‌های اجرایی لازم الاجرا باشد و موانع پیش روی تولیدکنندگان کاسته شود.

ملکی با تأکید بر لزوم حمایت جدی از سرمایه گذاران گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» نامگذاری شده است، باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود دولتی و مردمی در راستای حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان بهره گرفته شود.

او ادامه داد: در حال حاضر ۲۵۴ واحد تولیدی و صنعتی در پنج ناحیه و شهرک صنعتی شهرستان بروجن مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار