معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : واکسیناسیون کل سیستم درمان و بهداشت و کادر فوریت‌ها در دستور کار است و تا روز چهارشنبه هفته‌جاری همه آن‌ها در برابر کرونا واکسینه خواهند شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص برنامه واکسیناسیون طی هفته جاری در استان، گفت : برنامه واکسیناسیون در استان باید دقت و سرعت و در قالب شیوه‌نامه وزارت بهداشت و برنامه‌ریزی هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صورت پذیرد.

او گفت : دیروز ۱۵ هزار و ۴۸۰ دز واکسن وارد استان شد که برنامه تقسیم‌بندی شهرستانی آن هم انجام شده و از صبح امروز تزریقات در بیمارستان‌ها در حال انجام است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: واکسیناسیون کل سیستم درمان و بهداشت و کادر فوریت‌ها در دستور کار است و به منظور پوشش سریع، برنامه شیفت‌بندی تیم‌های واکسیناسیون در دو شیفت صبح و عصر برای همه بیمارستان‌های استان انجام می‌شود و تا روز چهارشنبه هفته‌جاری همه آن‌ها در برابر کرونا واکسینه خواهند شد.

او افزود: لیست تمامی کارکنان بهداشتی و درمانی که باید واکسیناسیون برای آن‌ها انجام توسط معاونت‌ها و سازمان‌های مرتبط مشخص شده است.

شکیبا در خصوص واکسیناسیون بیماران خاص و صعب‌الاعلاج، گفت: بیماران خاص و سخت درمان نیز از طریق ثبت‌نام در سامانه‌ای که توسط دانشگاه به‌زودی اعلام‌می‌شود، ثبت‌نام خواهند کرد و با تایید معاونت درمان با برنامه‌ریزی جهت عدم ازدحام، واکسن خود را طی دو هفته آینده دریافت خواهند کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.