معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت:با افزایش ۶ برابری شمار مبتلایان کرونا در امسال در مقایسه با پارسال، این تعداد به هزار و ۲۰ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر عظیمی، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی در نشست ستاد فرعی کرونای این شهرستان گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان امسال به هزار و ۲۰ نفر رسید که افزایش شش برابری ابتلا به ویروس را نشان می دهد.

او گفت: تعداد مبتلایان مثبت کرونایی در اسدآباد در طول یک سال گذشته و از ابتدای شیوع ویروس تاکنون به آمار ۳ هزار و  ۳۵ نفر رسید که تعداد تست های مثبت pcr به هزار و  ۷۷۸ مورد بوده است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی گفت: شهرستان اسدآباد که در کمتر از یک ماه گذشته در وضعیت آبی قرار داشت متاسفانه به علت بی توجهی‌ها به دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی قرمز کرونایی شد.

 دکتر عظیمی افزود: محدودیت‌های کرونایی با مصوبه ستاد کرونا در شهرستان در حال اجرا است و فقط مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند و تردد شبانه خودرو‌ها در ساعت مقرر ممنوع است.

او گفت: برای شناسایی دقیق آمار مبتلایان به کرونا با اجرای طرح فراگیر شناسایی مبتلایان درمراکز تست گیری در بیمارستان قائم و کلیه مراکز خدمات درمانی شهر و روستا و در  شهر با استفاده از کانسک در حال انجام است و روز به روز به آمار مبتلایان افزوده می شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.