فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین از اجرای ۲۹ طرح لبیک برای ارتقای سطح معیشتی و روحیه کارکنان نیروی زمینی ارتش خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، امیر سرتیپ جلالی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه قزوین گفت: ۱۱ مورد از این طرح‌ها مربوط به خدمات نیروی انسانی، حوزه‌های معیشتی و خانواده‌های کارکنان و سربازان است.

امیر سرتیپ جلالی با اشاره به تفاوت ارتش جمهوری اسلامی ایران با سایر ارتش‌های دنیا افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران زیر نظر، ولی امر است یعنی کسی که می‌گوید درست است که مشکلات وجود دارد، اما ما هرگز زیر بار زور و ذلت نخواهیم رفت.

او افزود: آمادگی رزمی و ارتقای آن، معیشت و روح معنوی در بین سربازان و خانواده‌های آن‌ها سه خواسته مقام معظم رهبری از ارتش است که تمام اقدامات ما در پیرامون این سه حوزه انجام می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین گفت: همه مولفه‌های مورد نیاز در ارتش وجود دارد و در آمادگی کامل به سر می‌بریم.

امیر سرتیپ جلالی افزود: ارتش علاوه بر حفظ میهن و کیان اسلامی برای خدمت رسانی به مردم در همه عرصه‌ها آماده است و تا کنون در حوادثی، چون زلزله، سیل و کرونا حضور داشته است.

او اضافه کرد: در حال حاضر برای خدمت رسانی به مردم و بیماران کرونایی بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان ارتش راه اندازی شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین گفت: بین ارتش، سپاه و نیروی انتظامی هم افزایی وجود دارد و همه برای حفظ مرز‌های جمهوری اسلامی ایران با هم، هم قسم هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار