سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر در مناطق کم برخوردار کمبود پلاک بسیاری به چشم می خورد، در این راستا بنا داریم با مساعدت شهرداری در مناطق کم برخوردار پلاک های موردنیاز را تهیه و نصب کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی منتظری سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در خصوص آیین نامه اجرایی درج ترجمه زبان عربی و انگلیسی در تابلو‌های هسته مرکزی، معابر زائر پذیر، معابر اصلی و معابر سطح شهر، گفت: در جلسه صحن علنی اسفند ماه سال گذشته این موضوع مطرح و تصویب شد، از این رو اداره نام‌گذاری شهرداری مشهد تابلو‌های منطقه ثامن و تابلو‌های اصلی سطح شهر که زائرین با آن در ارتباط هستند را مجهز به ترجمه عربی و انگلیسی کرده است.

او افزود: مطابق این مصوبه کلیه زائرین عرب زبان و سایر آنان با استفاده از ترجمه انگلیسی و عربی تابلو‌های سطح شهر می‌توانند معبر را شناسایی و وارد مکان‌های تفریحی، زیارتی و گردشگری شوند.

سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در خصوص شکایات انجام شده در رابطه با پلاک‌گذاری منازل موجود در منطقه محله پنجتن، ادامه داد: برای این پلاک‌ها با شهرداری منطقه ۴ به توافقاتی رسیده‌ایم. این منطقه حدود ۶۰۰۰ پلاک نیاز دارد و تاکنون دو هزار پلاک فراهم و نصب شده است.

منتظری با بیان اینکه «طبق هماهنگی انجام شد مابقی پلاک‌ها در ۶ ماهه آینده آماده و تحویل این منطقه داده می‌شود»، بیان کرد: همچنین در مناطق کم برخوردار کمبود پلاک بسیاری به چشم می‌خورد در این راستا بنا داریم با مساعدت شهرداری مناطق کم‌برخوردار پلاک‌های مورد نیاز را تهیه و نصب کنیم.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.