دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز ۸ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان ثبت شد و تعداد قربانیان به ۹۵۲ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: امروز ۴۴۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که ۳۵ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا هستند.

رئیس دنشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۳ بیمار بستری در این بخش‌ها با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۵۳ نفر کرونا داشتند.

کشمیری گفت: امروز ۸ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا شامل ۶ آقا با ۹۵، ۷۷، ۷۴، ۷۱، ۵۲ و ۴۶ سال و سابقه بیماری قلبی عروقی، فشارخون، دیابت و سرطان، و دو خانم با ۷۷ و ۷۴ سال بدون سابقه بیماری در استان بوشهر به ثبت رسید.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۸ مورد در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند، افزود: از این تعداد ۲۵ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: از ابتدای شیوع همه گیری کرونا در استان تا کنون، ۹۵۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

کشمیری عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۰ هزار و ۹۱۴ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.