بار ترافیک بیماران بستری دربیمارستان شهید بهشتی همدان با راه اندازی کلینیک تنفسی ۲۰ درصد کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،آقای جمالی، مدیر بیمارستان شهید بهشتی گفت: کلینیک تنفسی کووید ۱۹، بیمارستان شهید بهشتی با ظرفیت پانزده تخت وحضور پزشک مقیم در ایام هفته دایر است و به شهروندان ارائه خدمت خواهد کرد.

او افزود: به منظور کاهش بار بستری بیماران و سرعت بخشیدن به درمان بیماران مبتلا به کرونا تصمیم گرفته شد که این کلینیک راه اندازی شود، با راه اندازی این کلینیک با ظرفیت ۱۵ تخت و حضور پزشک مقیم و در مدت سه روز گذشته به ۹۰ نفر ارائه خدمت شده که به طور میانگین ۳۰ نفر در روز از خدمات این کلینیک بهرمند شدند.

مدیر بیمارستان شهید بهشتی ادامه داد: بیمارانی که بدحال نیستند و نیاز به ماندن در بیمارستان ندارند و یا بیمارانی که مدتی در بیمارستان بستری بوده وبه وضعیت باثبات رسیده اند همه خدمات و دارو‌های ضروری درمان کرونا و ادامه روند درمان را از این کلینیک دریافت خواهند کرد.

 جمالی بیان کرد: شهروندان مبتلا به کرونا که با هماهنگی و نظر پزشک معالج مایل به بستری در بیمارستان نیستند می‌توانند با در دست داشتن نتیجه مثبت آزمایش کرونا و سی تی اسکن ریه و دستور دارویی از پزشک معالج به کلینیک مراجعه و خدمات درمانی خود را بر اساس شیوه نامه های بهداشتی اعلامی وزارت بهداشت دریافت نمایند.

او وجود این کلینیک را در بیمارستان اثر گذار دانست و گفت: با راه اندازی خدمات کلینیک تنفسی بیمارستان و همچنین مراقبت در منزل، بار ترافیک بیماران بستری در بیمارستان، حدود بیست درصد کاسته می شود و ظرفیت تخت بستری بیمارستان برای بیماران بدحال‌تر استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.