مردم خیر چهارمحال و بختیاری یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال برای احداث یک مدرسه ۲ کلاسه در روستای سربیشه بخش بازفت شهرستان کوهرنگ اهدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کامران رهی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پویش من مادرم، همه بچه‌های ایران فرزندان من گفت: در این پویش ۹ هزار نفر شرکت کردند.

او افزود: تعهد مشارکت مردم در این پویش نیز ۱۷ هزار نفر بود که مردم خیر استان در این پویش یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال برای احداث یک مدرسه دو کلاسه در روستای سربیشه بخش بازفت شهرستان کوهرنگ اهدا کردند.


بیشتر بخوانید


رهی اضافه کرد: در مرحله نخست این پویش که در ماه محرم و صفر در سراسر کشور اجرایی شد نیز تعهد استان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای احداث یک مدرسه دو کلاسه در روستای دره شیر فلارد بود که با کمک یک موسسه محقق شد.

او ادامه داد: هم‌اکنون آمادگی لازم برای خشت‌گذاری این دو مدرسه خیری در استان فراهم است و پس از برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی کلنگ‌زنی این طرح آغاز خواهد شد.

رهی از آغاز اجرای پویش آجر‌های مهربانی همزمان با ماه رمضان به مدت دو ماه خبر داد و گفت: مردم استان برای مشارکت در امر خیر مدرسه‌سازی در این پویش با هر میزان توان مالی می‌توانند به سامانه www.ajorBajor.ir و یا «مهر مدرسه» http://MehreMadrese.ir مراجعه و چهارمحال و بختیاری را انتخاب کنند.

او با تاکید بر اینکه تعهد استان در این طرح احداث یک مدرسه دو کلاسه در مناطق محروم است، افزود: پیش‌بینی می‌شود در این طرح ۱۷ هزار خیر مشارکت داشته باشند.

رهی اضافه کرد: در این طرح همه افراد می‌توانند با هر میزان کمک در این طرح شرکت کنند و در صورتی که کمک آن‌ها بیش از ۲۵۶ میلیون ریال باشد، می‌توانند یک کاشی به نام خودشان یا هر نامی که در نظر دارند در مدرسه نصب شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.