اقدام عجیب یک استریمر برای درآمدزایی به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد اهل لس آنجلس که مدت ۱۰۰ روز اول سال جدید را به صورت ۲۴ ساعته در یک اتاق قفل شده گذرانده به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. «تیم سی اینزانا» ۳۴ ساله می‌گوید در صورت دریافت پیشنهاد  مالی مناسب قصد دارد تا پایان سال یا حتی بیشتر در این مکان بماند.

اینزانا که از ابتدای سال در یک سوله حبس شده می‌گوید قصد ندارد به زودی از آن خارج شود. این هنرمند لس آنجلسی امیدوار است که حداقل یک سال کامل را به همین شکل در انزوا سپری کند و سپس پخش زنده خود را در قاب سفارش به عنوان یک قطعه هنری غیرمعمول به فروش برساند.

در حال حاضر او به طور رایگان حبس خود را از پلتفرم Twitch پخش می‌کند، اما قصد دارد افرادی را پیدا کنند که او را با جمع آوری ۵ میلیون دلار برای ۵ سال حبس کمک کنند. اینزانا همچنین پیشنهاد داده است در صورتی که فردی بابت این تلاش او مبلغ ۱۰ میلیون دلار به وی بپردازد یکسال متوالی را در انزوا بماند.


بیشتر بخوانید


اینزانا در گفت‌وگو با مجله Insider در این باره گفت: «این اثر هنری، خود من هستم که آن را خلق می‌کنم، مانند اینکه یک فضای خالی به فضایی رنگارنگ تبدیل شود. صادقانه بگویم من خودم نیز دقیقا نمی‌دانم چکار می‌کنم. عناصری از من وجود دارد که می‌خواهم دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنم.»

شاید به نظر خواننده گذراندن ۲۴ ساعت تمام در یک اتاق دشوار باشد، اما این هنرمند در مقابل رایانه خود نشسته و جلسات پرسش و پاسخ با بینندگان خود را برگزار می‌کند، یا ورزش می‌کند، یا مدیتیشن انجام می‌دهد و غذا می‌خورد.»

او می‌گوید ماه‌ها برای آماده کردن این اتاق انفرادی وقت گذاشته و با خانواده اش نیز در مورد انجام این کار مشورت کرده است. اینزانا می‌گوید در صورتی که به هیچ یک از اهداف مالی خود که در بالا اشاره شد دست پیدا نکند گزینه قابل دسترس تری دارد: اگر او در Twitch هفت هزار مشترک داشته باشد مایل است تا پخش زنده خود را به مدت ۵ سال در دسترس عموم قرار دهد به شرطی که تعداد مشترکانش زیر ۷ هزار نفر نباشند. در زمان نوشتن این خبر تعداد مشترکان او ۱۰۲ نفر بودند که به نظر می‌رسد او برای رسیدن به هدف خود راه طولانی در پیش دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۳:۱۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا شفا بده
آخرین اخبار