مراسم رژه موتوری و خودرویی به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امروز ۲۹ فروردین رژه خودرویی تیپ ۳۶۴ پیاده ارتش متحرک هجومى مهاباد به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرماندار و اعضای شورای تامین در محل پادگان ارتش این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ گلیج فرمانده تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش در این مراسم برآمادگی نیرو‌های خدوم ارتش برای دفاع از کیان اسلامی تأکید کرد و گفت: نیرو‌های جان برکف ارتش ازآغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همیشه آماده جانفشانی برای دفاع از میهن اسلامی بوده اند و این را در تجاوز نظام منحوس بعثی به کشور به منصه ظهور رساندند و اکنون نیز آماده‌تر از همیشه هستند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد هم در این مراسم، ضمن تبریک روز ارتش به ارتشیان سرافراز، امنیت کنونی ایران اسلامی را حاصل تلاش‌های نیرو‌های مسلح کشور دانست و افزود: ارتش یکی از ارکان اساسی در پایداری امنیت ملی و همراهی با مردم و رهبری است.

عارف خدرلو اضافه کرد: امنیت و اقتدار کنونی ایران اسلامی حاصل تلاش نیرو‌های مسلح اعم از ارتش قهرمان، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

در ادامه مسئولان و نیرو‌های مسلح حاضر در این مراسم به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.