مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس گفت: پارسال ۱۷۳ هزار تُن کود شیمیایی را این شرکت بین بهره برداران بخش کشاورزی استان توزیع کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید ابراهیمی زاده مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس با بیان اینکه توزیع کود شیمیایی پارسال نسبت به سال ۹۸، بیش از ۱۶ درصد افزایش داشت، تصریح کرد: این افزایش کود بیش از ۲۳ هزار تن بود.

او با اشاره به اینکه بخش زیادی از کود‌های توزیعی، کود‌های ازته و تولید شرکت پتروشیمی شیراز است، اعلام کرد: این تولیدات توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بین استان‌های مختلف کشور و به طور عمده در استان فارس توزیع می‌شود.

ابراهیمی زاده تصریح کرد: ارزش ریالی کود‌های توزیعی بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال است که کماکان به صورت یارانه‌ای در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس اظهارداشت: کیفیت کود‌های شیمیایی توزیعی توسط این شرکت با اعمال فیلتر‌های نظارتی و کنترل کیفی تضمین شده و به نوعی حفظ کیفیت اقلام توزیعی کماکان از خطوط قرمز اهداف و سیاست‌های شرکت محسوب می‌شود.

ابراهیمی زاده گفت: علاوه بر کود‌های شیمیایی یارانه دار، به منظور تأمین نیاز کشاورزان، اقدام به انعقاد تفاهم نامه با بیش از ۷۰ شرکت تولیدکننده داخلی برای تولید و عرضه کود‌های غیر تکلیفی اعم از ماکرو، میکرو، زیستی و آلی کرده ایم که این نوع کود‌ها نیز از طریق کارگزاری‌های شرکت در مناطق مختلف استان فارس در اختیار بهره برداران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.