گل محمدی: پرسپولیس با ذهنیت برد برابر الریان بازی کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان برابر الریان قطر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  پس از برتری ۳ بر یک پرسپولیس مقابل الریان قطر اظهار کرد: ابتدا به بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم در نیمه اول ۲ گل بزنیم. الریان در نیمه اول تا حدی کار را برای ما سخت کرد. پس از گل حریف سعی کردیم نتیجه را جبران کنیم.

او افزود: نیمه اول تقریبا خوب و متعادل بود و بیشتر اتفا‌ق‌های مسابقه در نیمه دوم رقم خورد. در نیمه دوم بازی را خیلی خوب شروع کرده و با ذهنیت برد به زمین رفتیم. پس از دریافت گل اعتماد به نفس خود را از دست ندادیم و توانستیم از لحاظ ذهنی خود را آماده کنیم تا نیمه خوبی داشته باشیم که این اتفاق هم افتاد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در ادامه توانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم. این گل حاصل یک کار تیمی خوب از بازیکنانم بود. از تمام بازیکنان به خاطر تسلیم نشدن‌ و مبارزه کردن تا آخرین لحظه حتی برای به ثمر رساندن گل چهارم تشکر می‌کنم.

گل‌محمدی افزود: بازیکنان ما با اعتماد به نفس خوب و ذهنیت برنده شدن وارد زمین شدند. این برد را به تمام هواداران تقدیم می‌کنیم.

او درباره اظهار نظر مربی الریان مبنی بر اینکه پرسپولیس نه تنها به دنبال صعود از گروه بلکه به دنبال قهرمانی در این مسابقات است، عنوان کرد: فکر می‌کنم ما یک تیم خوب با ذهنیت خوب و جنگجو هستیم که هیچ وقت تا آخرین لحظه تسلیم نمی‌شویم. به خاطر هواداران انگیزه زیادی داریم و بخش زیادی از انگیزه ما به این دلیل است که دوست داریم هواداران پرسپولیس همیشه شاد و خوشحال باشند.

سرمربی پرسپولیس افزود: سال گذشته عملکرد خوبی داشتیم. امسال هم خیلی خوب شروع کردیم، اما خیلی از تیم‌هایی که در گروه‌های مختلف حضور دارند هزینه‌ زیادی کرده اند و دنبال قهرمانی آسیا هستند. ما هم شانه به شانه آن‌ها حرکت می‌کنیم و می‌توانیم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
دوستان تفاوت دیدگاه را ملاحظه کنید:
مجیدی بعد از درهم کوبیدن الاهلی: ما فقط امروز خوشحالیم/ هنوز هیچ چیزی معلوم نیست.
نکونام بعد از دو بازی سخت و ۴ امتیاز: در گروه ما هیچ تیمی از پیش بازنده نیست/ راه مان سخت است.
گل محمدی بعد از دو برد:با حل مشکلات ما قهرمان میشویم/ عین پارسال نه عین تمام ۵۲ سال گذشته.
حسرت ۵۲ چه میکنه با منطق آدما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
موقعی که آقایان وزرا(خارجه ، ورزش ، مخابرات ، رئیس فدراسیون فوتبال ، سفرا و ....) حامی و پشتیبان لنگیا بوده و ناجوانمردان در هر بازی می برند چرا این آقا اینقدر مغرورانه دم از قهرمانی نزند
آخرین اخبار