مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ واحد مرغداری گوشتی در استان به دلیل داشتن تخلف صنفی هشت میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ واحد مرغداری متخلف در استان با وجود دریافت نهاده با ارز دولتی ۴۲ هزار ریال اقدام به جوجه ریزی نکرده بودند. 

صالحی افزود: شناسایی این ۲ واحد مرغداری کهگیلویه و بویراحمد و احراز تخلف صنفی آنها پس از بررسی های لازم از سوی کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان بوده است. 

او بیان کرد: هدف از جریمه نقدی هشت میلیارد ریالی این ۲ واحد مرغداری استان تنظیم هر چه بهتر بازار مرغ و قطع دست مخلان از آن است.   

صالحی عنوان کرد: پرونده تخلف صنفی این ۲ واحد مرغداری کهگیلویه و بویراحمد برای رسیدگی به شعبه ویژه ارسال و متصدیان آنها نیز به پرداخت هشت میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند. 

او ابراز داشت: تعدادی از عاملان توزیع مرغ گوشتی در کهگیلویه و بویراحمد مرغ با نرخ دولتی را خارج از شبکه به استان های همجوار صادر می کنند که پرونده این افراد در دست بررسی بوده و به زودی نیز با آنها برخورد قانونی می شود.  

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.