مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و هشتم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محورقزوین- الموت، راننده و یکی از سرنشینان مصدوم شدند و سرنشین دیگر در اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

 سرهنگ ذاکری منش، علت این حادثه را بی توجهی راننده بیان کرد.

دستگیری سارق حرفه‌ای تاکستان

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات و ساختمان‌های نیمه کاره، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان تاکستان قرار گرفت.

 سردار علی ابراهیمی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی مخفیگاه سارق را شناسایی و پس از اخذ دستور قضائی در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری سارق و کشف اموال مسروقه در محل شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان داشت: پس از انتقال متهم و اموال مسروقه ضبط شده به مقر انتظامی و اخذ استعلام مشخص شد، فرد دستگیر شده از افراد سابقه دار بوده و دارای چندین سابقه کیفری در این خصوص است.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۳۰ فقره تخریب و سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و باغات در سطح حوزه اعتراف کرد و گفت: متهم و اموال مسروقه ضبط شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف بیش از ۳۹ کیلوگرم مواد مخدر

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و در بازرسی از خودرو ۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات برای دستگیری متهمان همچنان ادامه دارد از شهروندان خواست در صورت آگاهی از هر گونه فعالیت در این خصوص سریعا مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.